Crownguard

Dat dus wederom!

1 like

Na vele positieve ervaringen hier gelezen te hebben, vandaag mijn eerste aankoop gedaan bij Ramón. Contact via HF p.b. ging prima, correct en vlot. Onderhandeling ook duidelijk en correct. Horloge is inderdaad splinternieuw in de seals en “full-set” als beloofd. Leuke goodies meegekregen en tegen een nette prijs nog een Mondani GMT bijbel erbij gekocht.

Als afgesproken vanmiddag nog van Ramón de factuur met serienummer ontvangen.

Verder natuurlijk de nodige horlogepraat, nog wat achtergrond over het vorige YM model gekregen en de staal/gouden Sub LN van Ramón nog even omgehad. Viel niet tegen maar de band blijf ik op het randje vinden qua fout goud. Echter, deze is niet zo “in your face” als de clown!

Kortom: een prima aankoopervaring!

is mij ook opgevallen inderdaad maar m’n vrouw was erbij…

2 likes

Ik sluit me volledig aan bij alle positieve reacties. Mijn 16610 gekocht bij Ramón. Omdat het mijn eerste was had ik veel vragen, maar Ramón beantwoorde alles correct en vriendelijk. Echt een aanrader dus. Horloge ook precies zoals omschreven. Eigenlijk mooier dan op de foto’s. Ik hoop nog eens weer een horloge van @crownguard te kopen.

3 likes

Zeer goede ervaring met @Crownguard

Vorige week hier mijn 2e Rolex opgehaald.
Het kantoor is op een mooie locatie met ruime parkeergelegenheid.
Bij Ramón word je vriendelijk ontvangen en heeft veel kennis van Rolex horloges. De band van de BLNR was net 1 schakel te kort, maar werd meteen op maat gemaakt.
Ramón bedankt en tot de volgende keer.

1 like

Helemaal mee eens.
2 maanden geleden een Omega Seamaster daar aangeschaft, service is super

1 like

Door Horlogeforum in contact gekomen met Ramón en uiteindelijk ook kunnen vinden wat ik zocht! Ook daarom mijn aanbevelingen voor @Crownguard :+1:

1 like

Contact gezocht met @crownguard voor een GMT II maar die was al weg, gelukkig had Ramón net een andere binnen en hebben we afspraak gemaakt.

Dinsdag afgereisd naar Eindhoven en onder genot van kop koffie en gezellige babbel een explorer II en GMT II gepast. Met GMT vertrokken. Kan alleen maar bevestigen wat hier al in overvloedde is geschreven. Het is gewoon heel prettig zaken doen met Ramón.

2 likes

Vandaag m’n allereerste Rolex ooit gekocht, een Explorer 14270

Op basis van de goede recensies voor Ramón gekozen en kan bovenstaande berichten alleen maar beamen.

Ik ben een absolute horloge n00b en super geholpen. Snelle reacties op mail, telefoon en een leuke vent in persoon.

Mocht er ooit een tweede (daytona panda witte plaat met zwarte bezel…) komen ga ik eerst hier kijken :+1:

2 likes

Vandaag met mijn ouders naar Crownguard gegaan voor mijn afstudeerkado (Rolex 16220 met tapestry dial).

Ik kan bovenstaande reacties beamen. Goed contact vooraf en een prettig ontvangst/prettige sfeer op lokatie. Mocht ik ooit nog (en dat gaat ongetwijfeld gebeuren) in de markt zijn voor een mooi horloge weet ik Ramón absoluut te vinden!

Ramón @Crownguard bedankt!

3 likes

Gisteren afgesproken bij Ramon voor een Rolex Explorer 1. Super leuke ervaring en een prachtig horloge. Een aanrader voor iedereen.

1 like

Na wat mailcontact (wat zeer snel beantwoord wordt) met @Crownguard een afspraak gemaakt bij hem op kantoor. Een prettig ontvangst en onder het genot van lekkere cappuccino wat modellen gepast. Ramón is een aardig persoon die verstand van zaken heeft, scherpe prijzen hanteert en een eerlijk advies geeft.

Met een eerlijk advies naar huis gegaan, alles laten bezinken, knopen doorgehakt en een prima deal met hem gemaakt. Van de week mijn horloge opgehaald, kreeg ook nog leuke goodie mee.

Ramón bedankt voor de Top service en wellicht tot de volgende keer.

1 like

Afgelopen vrijdag weer een bakkie gedaan bij Ramon (@Crownguard)

En ik moet zeggen , het was een heerlijk bakkie. Met tonen van leder en een velvet afdronk.

Bij dat bakkie zat ook een horloge bij. Kost wat , een bakkie, maar dan heb je ook wat.
Namelijk een Tudor BB58. :grin:

Hieronder wat foto’s van het bakkie gevuld met wat lekkers en de BB58

Bedankt Ramon voor het heerlijke bakkie, de BB58 en natuurlijk de koffie. :ok_hand:

9 likes

Was weer gezellig! Bedankt voor de aankoop en fijne review. Geniet ervan.

1 like

Top. Kan het niet anders zeggen.
Donderdagnacht een mail gezonden en rond de klok van 0700 al een antwoord :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Om 900 uur gebeld en om 1400 uur de afspraak.
Alles perfect gelopen en een keurige Rolex en positieve ervaring rijker!

Ramon, nogmaals dank voor de snelle reactie en prettige deal!

1 like

Vandaag snel bezoek gedaan aan Ramon! @Crownguard
Mevrouw had een mooie Tudor op het oog.
Nonchalant geholpen bij S&C, dus vervolgens bij Ramon besteld!

Paar weekjes wachten maar goede, snelle en prettige communicatie deze periode.

Vandaag was de Tudor Claire de Rose binnen. Ramon stelde zich flexibel op door nog even langs zijn kantoor te gaan zodat ik het horloge vandaag nog mee naar huis kon nemen en de vrouw blij te maken :crazy_face:

Ramon bedankt wederom en zeker tot een volgende keer :ok_hand:t2:

2 likes

Afgelopen maandag ook naar Eindhoven gereden en met een Tudor BB58 vertrokken. Zoals de vorige keren prima geholpen!

1 like

Afgelopen weekend snel en adequaat een transactie gedaan met Ramon. Aardige man met kennis van zaken. Zeker aan te raden!

1 like

Horloge ingeruild bij Ramon. Eindje rijden maar was het zeker waard.

Hele leuke ervaring om bij Ramon zaken te doen!

Dikke aanrader! :smiley:

Nogmaals bedankt!

1 like

Gisteren mijn Tudor ingeruild en met een mooie Explorer 2 terug naar huis gereden.
Goede koffie, goed gesprek en een mooie assistente… top dus.

1 like

Ramon, inmiddels half jaar geleden gekregen van je bij mijn OP 116000. Nu in gebruik genomen maar hij werkt prefect!

4 likes