Crownguard

Gisteren afgesproken bij Ramon voor een Rolex Explorer 1. Super leuke ervaring en een prachtig horloge. Een aanrader voor iedereen.

1 like

Na wat mailcontact (wat zeer snel beantwoord wordt) met @Crownguard een afspraak gemaakt bij hem op kantoor. Een prettig ontvangst en onder het genot van lekkere cappuccino wat modellen gepast. Ramón is een aardig persoon die verstand van zaken heeft, scherpe prijzen hanteert en een eerlijk advies geeft.

Met een eerlijk advies naar huis gegaan, alles laten bezinken, knopen doorgehakt en een prima deal met hem gemaakt. Van de week mijn horloge opgehaald, kreeg ook nog leuke goodie mee.

Ramón bedankt voor de Top service en wellicht tot de volgende keer.

1 like

Afgelopen vrijdag weer een bakkie gedaan bij Ramon (@Crownguard)

En ik moet zeggen , het was een heerlijk bakkie. Met tonen van leder en een velvet afdronk.

Bij dat bakkie zat ook een horloge bij. Kost wat , een bakkie, maar dan heb je ook wat.
Namelijk een Tudor BB58. :grin:

Hieronder wat foto’s van het bakkie gevuld met wat lekkers en de BB58

Bedankt Ramon voor het heerlijke bakkie, de BB58 en natuurlijk de koffie. :ok_hand:

9 likes

Was weer gezellig! Bedankt voor de aankoop en fijne review. Geniet ervan.

1 like

Top. Kan het niet anders zeggen.
Donderdagnacht een mail gezonden en rond de klok van 0700 al een antwoord :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Om 900 uur gebeld en om 1400 uur de afspraak.
Alles perfect gelopen en een keurige Rolex en positieve ervaring rijker!

Ramon, nogmaals dank voor de snelle reactie en prettige deal!

1 like

Vandaag snel bezoek gedaan aan Ramon! @Crownguard
Mevrouw had een mooie Tudor op het oog.
Nonchalant geholpen bij S&C, dus vervolgens bij Ramon besteld!

Paar weekjes wachten maar goede, snelle en prettige communicatie deze periode.

Vandaag was de Tudor Claire de Rose binnen. Ramon stelde zich flexibel op door nog even langs zijn kantoor te gaan zodat ik het horloge vandaag nog mee naar huis kon nemen en de vrouw blij te maken :crazy_face:

Ramon bedankt wederom en zeker tot een volgende keer :ok_hand:t2:

2 likes

Afgelopen maandag ook naar Eindhoven gereden en met een Tudor BB58 vertrokken. Zoals de vorige keren prima geholpen!

1 like

Afgelopen weekend snel en adequaat een transactie gedaan met Ramon. Aardige man met kennis van zaken. Zeker aan te raden!

1 like

Horloge ingeruild bij Ramon. Eindje rijden maar was het zeker waard.

Hele leuke ervaring om bij Ramon zaken te doen!

Dikke aanrader! :smiley:

Nogmaals bedankt!

1 like

Gisteren mijn Tudor ingeruild en met een mooie Explorer 2 terug naar huis gereden.
Goede koffie, goed gesprek en een mooie assistente… top dus.

1 like

Ramon, inmiddels half jaar geleden gekregen van je bij mijn OP 116000. Nu in gebruik genomen maar hij werkt prefect!

4 likes

Vandaag een prachtig horloge gekocht bij Ramon. Een hele leuke ervaring. Ramon heeft ook erg veel geduld, aangezien ik even liep te pielen met de betaling :smile:
Prachtige zaak ook. Crownguard is absoluut een aanrader !

1 like

Vorige week uitstekende deal met @Crownguard afgerond. Zoals altijd en perfect zoals het hoort.

1 like

Vanmorgen wederom een volgende succesvolle deal gedaan met deze topfirma. Een prettige ontvangst, een goed gesprek en een schitterend horloge in onberispelijke conditie voor een goede prijs kunnen kopen. Verder nog wat andere topstukken mogen zien.

Absolute aanrader.

1 like

Vorige week een prima deal gemaakt met Ramon.

Hij heeft een mooie 114300 nieuw voor mij geleverd.
Heldere en duidelijke communicatie, prima ontvangst en service.

Allemaal erg duidelijk en helder.

Voor mij een aanrader en volgende aanschaf zal dan ook zeer zeker bij @Crownguard vandaan komen! :slight_smile::+1:

2 likes

Ook hier niets dan een positieve ervaring met Ramon van @Crownguard. Alle tijd, bakkie koffie, horloge netjes afgesteld… aanrader!

1 like

Vandaag mijn nieuwe aanwinst aan de pols. Met dank aan Ramon @Crownguard

Een Rolex Datejust goud/staal uit 1986!

Ik ben zéér goed ontvangen door Ramon, erg vriendelijk, heel duidelijk in zijn uitleg. Alles goed verzorgd! Gezellig praatje gemaakt en de staat van het horloge is geweldig :slight_smile:

Een absolute aanrader waar je zonder problemen kan kopen en weet dat het goed is :ok_hand:t2:

Heel erg bedankt voor de top service en deze prachtige deal Ramon @Crownguard

2 likes

Helaas maar eenmaal zaken mogen doen met @Crownguard .

Mijn eerste Rolex ( na 30 jaar Cartier ) de sub 116610 LV

super geholpen ,

en ontzetten tevreden over het geheel .

Zeer zeker aan te raden als betrouwbaar. Vakkundig ,en verstand van zaken .

1 like

Vandaag een mooie vintage Rolex verkocht aan @Crownguard. Alles liep soepel en betaling was eenvoudig. Heel tevreden en zeker een aanrader. Dankjewel Ramon! :+1:t3:

1 like

Vandaag maar weer eens een uurtje bij Crownguard gezeten. Niks gekocht en niks verkocht. Da’s op zich al knap van mijn kant maar dat is eigenlijk alleen gelukt op advies van Ramon.

Hij heeft de handel dus laten gaan voor een welgemeend advies! Zeer gewaardeerd @Crownguard, thanks!! :+1::+1:

5 likes