Moet het hier toch weer effe kwijt. Life is like a box of chocolate, and you never know what you are going to get. Door omstandigheden snel wat nodig gehad. Paar keer zelfs. Ramon maakt het waar. Soms zelfs op dezelfde dag nog. Ook nog voor goede prijs. Absolute topper die wat mij betreft eenzaam bovenaan staat. Meer dan 100 % vertrouwd en betrouwbaar, met verstand van zaken. Ook nog eens gewoon een aardige vent. … and that is all I have to say about that…
Na al wat eerder mailcontact gehad te hebben, vandaag voor de eerste keer een horloge bij Ramon gekocht.
Het horloge had hij nog geen uur online staan, maar toch gelijk een scherpe deal kunnen maken.
Weekje later (vandaag) horloge opgehaald.
Dik tevreden. Absolute aanrader!
Kort geleden een maatje in contact gebracht met Ramon voor een Omega PO. Snelle reacties op berichten, duidelijke communicatie en een mooie prijs. Voor de overdracht vriendelijk ontvangen in Eindhoven en na afloop zelfs (met ieder een opvouwbare horlogetray) afgezet op het station. Top!!!
Mooie deal gemaakt met Ramon van @Crownguard voor een limited Seamaster. Prima communicatie vooraf en goed ontvangen in z’n kantoor/mancave in Eindhoven. Heerlijk gebabbeld over horloges en met een goed gevoel de deal rond gemaakt. En tot slot nog het nummer van die blonde receptioniste kunnen scoren. Topper! Tot de volgende keer.
Goed gedaan, is me nog niet gelukt…
Zal wel het algemene nummer zijn 
En even on-topic: ik heb in de loop der jaren 6 horloges bij Ramon gekocht (waarvan ook weer wat ingeruild), iedere keer weer helemaal top. Daar kan echt geen enkele (grijze) dealer tegenop!
Zo oud is ie nou ook weer niet hoor
En zo is dat!
Voor mij een zelfde ervaring! 
Vandaag wederom een prettig contact gehad met Ramón.
Top service.
Vandaag liefst 2 prachtstukken bij Ramón opgehaald en wederom een mooie deal kunnen sluiten. Allebei stunners IMHO: een Speedy tintin & een Monaco Steve McQueen. @Crownguard wederom bedankt 

Ik ben zo’n lompe donder.
Als twee keer een heerlijke ervaring bij @Crownguard opgedaan wat betreft twee prachtige horloges en vakkundige serviceverlening .
Dus bij deze alsnog een pluim , en hopelijk tot gauw weer.
Gisteren bij Ramón een prachtige 126300 gekocht .
Dank je Ramón ook voor je geduld
!
Ook voor Omega weer een fantastische treffer bij Ramon vandaag. Crownguard altijd goed, no matter the brand!
Vandaag een nieuwe 126300 opgehaald. Was voor mij belangrijk om dit vandaag in de ochtend te doen en dat was geen probleem, top!
Ik heb nu 3 maal een Rolex aangeschaft bij Ramon. Hij is altijd geduldig en hanteert scherpe prijzen. En niet onbelangrijk, hij levert altijd zeer mooie klokken. En ook na een koop is hij altijd voor advies bereikbaar.
Complimenten dus.
Dank Ramon
Gisteren een prima koffie gehad bij Ramón en een Pepsi om mee te nemen.
Hele prettige ervaring met absolute liefhebber op een heel mooie locatie.
Een hele dikke 
Ramón bedankt!
Vandaag een Date Just gekocht bij CrownGuard.
Goede ontvangst met koffie en professioneel geholpen door Ramón.
Het was de eerste keer dat ik bij Ramón iets kocht maar ik denk niet de laatste keer.
Vandaag een deal weer gesloten met Ramón !
Dank je Ramón voor je ruimhartige opstelling !!!