Crownguard

En zo is dat! :sunglasses: Voor mij een zelfde ervaring! :+1:

2 likes

Vandaag wederom een prettig contact gehad met Ramón.
Top service.

1 like

Vandaag maar weer eens een klokje opgehaald bij @Crownguard.

Top als altijd!

1 like

Ik ben zo’n lompe donder.:cold_sweat:

Als twee keer een heerlijke ervaring bij @Crownguard opgedaan wat betreft twee prachtige horloges en vakkundige serviceverlening .

Dus bij deze alsnog een pluim , en hopelijk tot gauw weer.

2 likes

Gisteren bij Ramón een prachtige 126300 gekocht .
Dank je Ramón ook voor je geduld :wink:!

1 like

Ook voor Omega weer een fantastische treffer bij Ramon vandaag. Crownguard altijd goed, no matter the brand!

1 like

Vandaag een nieuwe 126300 opgehaald. Was voor mij belangrijk om dit vandaag in de ochtend te doen en dat was geen probleem, top!

1 like

Ik heb nu 3 maal een Rolex aangeschaft bij Ramon. Hij is altijd geduldig en hanteert scherpe prijzen. En niet onbelangrijk, hij levert altijd zeer mooie klokken. En ook na een koop is hij altijd voor advies bereikbaar.

Complimenten dus.

Dank Ramon

2 likes

Gisteren een prima koffie gehad bij Ramón en een Pepsi om mee te nemen.
Hele prettige ervaring met absolute liefhebber op een heel mooie locatie.
Een hele dikke :+1:

Ramón bedankt!

1 like

Vandaag een Date Just gekocht bij CrownGuard.
Goede ontvangst met koffie en professioneel geholpen door Ramón.
Het was de eerste keer dat ik bij Ramón iets kocht maar ik denk niet de laatste keer.

1 like

Vandaag een deal weer gesloten met Ramón !
Dank je Ramón voor je ruimhartige opstelling !!!

1 like

Dat dus wederom!

1 like

Na vele positieve ervaringen hier gelezen te hebben, vandaag mijn eerste aankoop gedaan bij Ramón. Contact via HF p.b. ging prima, correct en vlot. Onderhandeling ook duidelijk en correct. Horloge is inderdaad splinternieuw in de seals en “full-set” als beloofd. Leuke goodies meegekregen en tegen een nette prijs nog een Mondani GMT bijbel erbij gekocht.

Als afgesproken vanmiddag nog van Ramón de factuur met serienummer ontvangen.

Verder natuurlijk de nodige horlogepraat, nog wat achtergrond over het vorige YM model gekregen en de staal/gouden Sub LN van Ramón nog even omgehad. Viel niet tegen maar de band blijf ik op het randje vinden qua fout goud. Echter, deze is niet zo “in your face” als de clown!

Kortom: een prima aankoopervaring!

is mij ook opgevallen inderdaad maar m’n vrouw was erbij…

2 likes

Ik sluit me volledig aan bij alle positieve reacties. Mijn 16610 gekocht bij Ramón. Omdat het mijn eerste was had ik veel vragen, maar Ramón beantwoorde alles correct en vriendelijk. Echt een aanrader dus. Horloge ook precies zoals omschreven. Eigenlijk mooier dan op de foto’s. Ik hoop nog eens weer een horloge van @crownguard te kopen.

3 likes

Zeer goede ervaring met @Crownguard

Vorige week hier mijn 2e Rolex opgehaald.
Het kantoor is op een mooie locatie met ruime parkeergelegenheid.
Bij Ramón word je vriendelijk ontvangen en heeft veel kennis van Rolex horloges. De band van de BLNR was net 1 schakel te kort, maar werd meteen op maat gemaakt.
Ramón bedankt en tot de volgende keer.

1 like

Helemaal mee eens.
2 maanden geleden een Omega Seamaster daar aangeschaft, service is super

1 like

Door Horlogeforum in contact gekomen met Ramón en uiteindelijk ook kunnen vinden wat ik zocht! Ook daarom mijn aanbevelingen voor @Crownguard :+1:

1 like

Contact gezocht met @crownguard voor een GMT II maar die was al weg, gelukkig had Ramón net een andere binnen en hebben we afspraak gemaakt.

Dinsdag afgereisd naar Eindhoven en onder genot van kop koffie en gezellige babbel een explorer II en GMT II gepast. Met GMT vertrokken. Kan alleen maar bevestigen wat hier al in overvloedde is geschreven. Het is gewoon heel prettig zaken doen met Ramón.

2 likes

Vandaag m’n allereerste Rolex ooit gekocht, een Explorer 14270

Op basis van de goede recensies voor Ramón gekozen en kan bovenstaande berichten alleen maar beamen.

Ik ben een absolute horloge n00b en super geholpen. Snelle reacties op mail, telefoon en een leuke vent in persoon.

Mocht er ooit een tweede (daytona panda witte plaat met zwarte bezel…) komen ga ik eerst hier kijken :+1:

2 likes

Vandaag met mijn ouders naar Crownguard gegaan voor mijn afstudeerkado (Rolex 16220 met tapestry dial).

Ik kan bovenstaande reacties beamen. Goed contact vooraf en een prettig ontvangst/prettige sfeer op lokatie. Mocht ik ooit nog (en dat gaat ongetwijfeld gebeuren) in de markt zijn voor een mooi horloge weet ik Ramón absoluut te vinden!

Ramón @Crownguard bedankt!

3 likes