Crownguard

Gisteren bij mijn naamgenoot geweest voor een nieuwe Speedmaster Professional;

Super service, duidelijke communicatie en vooral een kundige verkoper; helemaal super!

6 likes

Vandaag horloge gekocht bij crownguard. Top service, goede prijs en gezellig gesprek. Aanrader!

3 likes

Laatste werkdag vorig jaar ook nog op de valreep geweest. Jubileumaankoop, werd weer feestje. Topper die Ramon!

2 likes

Zeer prettig geholpen door Ramon!
Aanrader. :sunglasses::+1:

1 like

Veel gehoord en gelezen over Ramón van @Crownguard, maar alles wat er geschreven wordt is waar: vriendelijk, snelle communicatie, goede service, betrouwbaar en bovenal verstand van zaken! Aanrader in “het zuiden” van het land. Als ik ga flipperen (of bijkopen :slight_smile: ), is crownguard HET adres!

2 likes

Een Sea Dweller bij Ramòn (@Crownguard) gekocht. De derde keer dat ik een Rolex bij hem kocht. Wederom een topexemplaar, prima communicatie, geen verrassingen, een goede ontvangst en leuk gesprek. Top weer!

1 like

Laatste tijd drie gekocht en eentje verkocht aan @Crownguard.

Altijd weer goed! Aanrader.

1 like

Gisteren bij Crownguard een nieuwe Seamaster diver gekocht. Ik wil de verkoper graag omschrijven als: eerlijk, duidelijk, betrouwbaar.
Daarnaast was er een onthaal met een verse bak koffie op een zeer fijne locatie, met gratis parkeerplaats voor de deur…

Absoluut een goed adres voor het aankopen van een mooi horloge.

1 like

Vanmiddag de nieuwe aanwinst afgehaald bij Ramon en zoals verwacht was alles weer piekfijn geregeld. @Crownguard tot volgend jaar :grin:

Thx Geniet dan deze topper.

2 likes

Zojuist een prachtige 16610 in full-set bij @Crownguard opgehaald. Uiterst gastvrij in zijn mooie “mancave” ontvangen en natuurlijk nog wat meer moois gepast. Keuze ging tussen deze en de nieuwe 116400GV die in het echt vele malen mooier is dan op plaatjes. Toch gekozen voor DE klassieker die ik nog nooit heb gehad. En na al mijn geflipper zegt dat wel iets. Hier had ik eigenlijk gelijk mee moeten starten jaren terug…Nog wat leuke goodies meegekregen en weer content huiswaarts gekeerd.

Hele dikke vette pluim voor Ramón!!!

De gepaste 116400GV:

(En JA, de auto stond nog op de parkeerplaats) :grinning:

13 likes

Vandaag mijn Sub C opgehaald bij Ramon (@Crownguard), veel beter wordt het denk ik niet! Alle tijd, duidelijk, geen gezeur, goede prijzen voor goede, eerlijke klokken. Ik ben bang dat dit niet mijn laatste aankoop bij Ramon is, dikke AANRADER!

6 likes

Moet het hier toch weer effe kwijt. Life is like a box of chocolate, and you never know what you are going to get. Door omstandigheden snel wat nodig gehad. Paar keer zelfs. Ramon maakt het waar. Soms zelfs op dezelfde dag nog. Ook nog voor goede prijs. Absolute topper die wat mij betreft eenzaam bovenaan staat. Meer dan 100 % vertrouwd en betrouwbaar, met verstand van zaken. Ook nog eens gewoon een aardige vent. … and that is all I have to say about that…

5 likes

Na al wat eerder mailcontact gehad te hebben, vandaag voor de eerste keer een horloge bij Ramon gekocht.
Het horloge had hij nog geen uur online staan, maar toch gelijk een scherpe deal kunnen maken.
Weekje later (vandaag) horloge opgehaald.
Dik tevreden. Absolute aanrader!

1 like

Kort geleden een maatje in contact gebracht met Ramon voor een Omega PO. Snelle reacties op berichten, duidelijke communicatie en een mooie prijs. Voor de overdracht vriendelijk ontvangen in Eindhoven en na afloop zelfs (met ieder een opvouwbare horlogetray) afgezet op het station. Top!!!

2 likes

Mooie deal gemaakt met Ramon van @Crownguard voor een limited Seamaster. Prima communicatie vooraf en goed ontvangen in z’n kantoor/mancave in Eindhoven. Heerlijk gebabbeld over horloges en met een goed gevoel de deal rond gemaakt. En tot slot nog het nummer van die blonde receptioniste kunnen scoren. Topper! Tot de volgende keer.

11 likes

Goed gedaan, is me nog niet gelukt…

10 likes

Zal wel het algemene nummer zijn :joy:

4 likes

En even on-topic: ik heb in de loop der jaren 6 horloges bij Ramon gekocht (waarvan ook weer wat ingeruild), iedere keer weer helemaal top. Daar kan echt geen enkele (grijze) dealer tegenop!

3 likes

Zo oud is ie nou ook weer niet hoor

4 likes