100% mee eens
Gisteren een hele leuke deal met @crownguard gemaakt. Als een gelukkig man ging ik naar huis met een hagelnieuwe Rolex 126300!
Onderhandeling, communicatie vooraf allemaal super. Ook het gezellige praatje gisteren heeft aan de zeer positieve aankoopervaring bijgedragen.
Absolute aanrader om met Ramon zaken te doen dus!
Vandaag bij Ramón, Omega Seamaster AT opgehaald. Top communicatie en service! Zeker aan te bevelen! Bedankt.
Vandaag mooie deal gemaakt met Ramón! Top service en communicatie! Het is een mooie AT geworden.

Gisteren weer een mooie Omega gekocht bij Ramon.
Geweldig ontvangen onder het genot van een kopje koffie.
Zeker een aanrader.
Ramon bedankt en tot de volgende keer.

Vandaag een S.O.H. bij Ramón opgepikt.

Alles weer helemaal top !!! 
U stay blue!
Gisteren bij mijn naamgenoot geweest voor een nieuwe Speedmaster Professional;
Super service, duidelijke communicatie en vooral een kundige verkoper; helemaal super!
Vandaag horloge gekocht bij crownguard. Top service, goede prijs en gezellig gesprek. Aanrader!
Laatste werkdag vorig jaar ook nog op de valreep geweest. Jubileumaankoop, werd weer feestje. Topper die Ramon!
Zeer prettig geholpen door Ramon!
Aanrader. 

Veel gehoord en gelezen over Ramón van @Crownguard, maar alles wat er geschreven wordt is waar: vriendelijk, snelle communicatie, goede service, betrouwbaar en bovenal verstand van zaken! Aanrader in “het zuiden” van het land. Als ik ga flipperen (of bijkopen
), is crownguard HET adres!
Een Sea Dweller bij Ramòn (@Crownguard) gekocht. De derde keer dat ik een Rolex bij hem kocht. Wederom een topexemplaar, prima communicatie, geen verrassingen, een goede ontvangst en leuk gesprek. Top weer!
Gisteren bij Crownguard een nieuwe Seamaster diver gekocht. Ik wil de verkoper graag omschrijven als: eerlijk, duidelijk, betrouwbaar.
Daarnaast was er een onthaal met een verse bak koffie op een zeer fijne locatie, met gratis parkeerplaats voor de deur…
Absoluut een goed adres voor het aankopen van een mooi horloge.
Gistermiddag mijn Oyster 116000 Blue ingeruild voor een Oyster 114300 Blue onder het genot van een kopje koffie ,zoals ik verwachte een zeer prettige en professionele ervaring op een prachtige lokatie waar zijn mooie kantoor is gevestigd! Dit is mijn eerste horloge die ik bij Róman aankoop en zeker niet de laatste ! Bedankt ! 
Vanmiddag de nieuwe aanwinst afgehaald bij Ramon en zoals verwacht was alles weer piekfijn geregeld. @Crownguard tot volgend jaar 
Thx Geniet dan deze topper.
Zojuist een prachtige 16610 in full-set bij @Crownguard opgehaald. Uiterst gastvrij in zijn mooie “mancave” ontvangen en natuurlijk nog wat meer moois gepast. Keuze ging tussen deze en de nieuwe 116400GV die in het echt vele malen mooier is dan op plaatjes. Toch gekozen voor DE klassieker die ik nog nooit heb gehad. En na al mijn geflipper zegt dat wel iets. Hier had ik eigenlijk gelijk mee moeten starten jaren terug…Nog wat leuke goodies meegekregen en weer content huiswaarts gekeerd.
Hele dikke vette pluim voor Ramón!!!
De gepaste 116400GV:
(En JA, de auto stond nog op de parkeerplaats) 
Vandaag mijn Sub C opgehaald bij Ramon (@Crownguard), veel beter wordt het denk ik niet! Alle tijd, duidelijk, geen gezeur, goede prijzen voor goede, eerlijke klokken. Ik ben bang dat dit niet mijn laatste aankoop bij Ramon is, dikke AANRADER!