Crownguard

Vandaag weer zaken gedaan met Ramón. Wederom prima contact, communicatie en afhandeling. Betrouwbaar en kundig.

1 like

Zojuist weer een horloge opgehaald bij Ramon. Zoals steeds alles perfect in orde en aangenaam contact.
Gewoon top!

1 like

Ik zag je (jullie?) volgens mij nog net vertrekken, met een big smile :grinning: Ramon altijd goed!

2 likes

Ik heb helaas (nog niet?) een mooie Rolex kunnen kopen maar wel een travel pouch van Rolex. Uiteindelijk had ik er toch maar twee besteld maar helaas was 1 van de 2 meteen stuk (drukkertje). Contact opgenomen met Ramon en meer dan coulant en snel in zijn responses heeft hij mij onmiddellijk een nieuwe toegestuurd.
Thanks Ramon.
Prima verkoper.
:+1:

1 like

Voor de tweede keer deze maand bij Ramon langs geweest. Super aardige vent met verstand van zaken! Ik ga hier zeker vaker langskomen ben ik bang :sweat_smile:

Ramon bedankt!

1 like

Gisteren weer een deal met Crownguard gesloten. Betrouwbaar en snelle correspondentie. Fijne vent :+1::+1::+1:

1 like

Van de week bij Ramon langs geweest in Eindhoven. Communicatie was vlot en ik kon al dezelfde dag terecht om mijn horloge op te halen.

Ramon is een prima kerel om zaken mee te doen. Tot de volgende keer.

Begin van de week ook leuk zaken gedaan met Ramon.
Prima adres, een aanrader :thumbsup: :thumbsup:

Ramon is een topper.
nuff said

1 like

Vorige week een Datejust bekeken bij Ramon, ter plekke verliefd geworden en mijn SubC te koop gezet. Binnen een week verkocht aan een enthousiast forumlid en de Datejust gereserveerd bij Crownguard.
Vanavond, precies een week na de bezichtiging, het horloge opgehaald en weer wat leuke horlogefeitjes te horen gekregen. Ramon maakte de band op maat voor me en liet, heel sociaal, nog enkele stickers zitten zodat ik thuis nog wat te doen had. Dán heb je het begrepen :wink:.
Dit is ‘m dan, om af te sluiten:

30 likes

Hele mooie keuze. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

Vooral de combi met je trui :sunglasses:

1 like

Gisteren opnieuw zaken mogen doen met Ramon.
Zoals altijd verliep dit perfect, overstijgt de ervaring die je bij de AD hebt met afstand.
Graag tot de volgende keer!

Te veel lof! Thanks a million!!

2 likes

Oh ja, onlangs mooie Daytona gekocht bij Ramon. Snel geleverd, goed over klokken geouwehoerd dus wederom perfect!

1 like

100% mee eens

1 like

Gisteren een hele leuke deal met @crownguard gemaakt. Als een gelukkig man ging ik naar huis met een hagelnieuwe Rolex 126300!

Onderhandeling, communicatie vooraf allemaal super. Ook het gezellige praatje gisteren heeft aan de zeer positieve aankoopervaring bijgedragen.

Absolute aanrader om met Ramon zaken te doen dus!

4 likes

Vandaag mooie deal gemaakt met Ramón! Top service en communicatie! Het is een mooie AT geworden.

11 likes

Gisteren weer een mooie Omega gekocht bij Ramon.
Geweldig ontvangen onder het genot van een kopje koffie.
Zeker een aanrader.
Ramon bedankt en tot de volgende keer.

6 likes

Vandaag een S.O.H. bij Ramón opgepikt.

Alles weer helemaal top !!! :+1:

7 likes

U stay blue!

1 like