Ok. Best fancy
Als dit een knipoog is van Czapek naar treurwilgen die voor een paar tientjes gratis catalogi slijten dan
Als dit serieus een poging van Czapek is om exclusiviteit te claimen
Wat bedoel je?
Je gaat toch niet serieus je catalogi limiteren, dat is of grappig of treurig.
Ja maar om het te associëren met de mooie treurwilg gaat mij te ver😂 de horloges zijn in die lijn ook ‘gelimiteerd’ betreffende de wachtlijst. ik verwijs je naar…voor je rust.Moeder natuur op haar tijd
Wat mensen over jou en je ultraveilige collectie achter je rug om zeggen klopt dus helemaal niet, je bent wel een echte liefhebber.
Welke GS wil je?
Ieder zijn ding maar ik snap heel dit merk niet.
Wijzerplaat is een aftreksel van het geweldige merk AP.
Band en kast is lillik, ook de afwerking is echt ruk. En het horloge is echt geen 10k waard. Denk dat ze er gewoon 9,9k aan verdienen.
Ik zou voor die 10k echt wel wat anders kopen. Een mooie longines en een breitling.
Maar goed jullie doen maar wat jullie willen, mij niet gezien met zo’n raar merk.
Succes mannen.
De Krajicek kroeg is al kort en klein geslagen en daar komt Henman nog even met de bulldozer.
Zucht.
Werk jij nu bij de belastingdienst? Wat een mierenneuker🤣 er zou de plausibele reden kunnen bestaan dat het bij een reis van w een w een tikje heeft gekregen in een plastic tas …daarbij zou ik een gegeven paard, niemand heeft zich BTW nog gemeld voor dit boekje, niet in de bek kijken…
Deze wijzerplaat is zo duur daar kan AP zich niet aan tippen…
kost wel aanvankelijk iets meer deze dial met osmium, dan de gewone platen…We zitten hier niet in het groene deel hè, het rode deel is voor liefhebbers, die praten niet over centen.
Ai dat wist ik niet, 500 berichten niet gelezen hier. Het is ook maar mijn mening toch.
Maar denk wel als je dan toch 10k gaat uitgeven koop dan een rolex oid.
Ik snap.de ook niet zo, zou er ook moe van worden als je 10k wil uitgeven en je moet ook nog op Oostblok horloge wachten.
En toen liep de wekker zeker af
Ik ga maar even wat nuttigs doen voordat ik een hoop shit over mij heen krijg hier. En ik heb een kort lontje vandaag dus beter even uitloggen
Volgens je vrouw niet alleen vandaag.
Groot gelijk. Het zonnetje schijnt de lucht is blauw. Hup naar buiten!
Nee blijf vooral.
Gezellig.
Wie zegt dat ik een vrouw heb, mischien wel een kerel of een omgebouwde, of wie weet.
Heb hier ook nog luchtige Liesje liggen maar ben de pomp kwijt.
Haha
Relnicht
Ik plaats m nog een keer. En dan hier komen praten over afwerking van de band. Viel spass met jullie royal oaks van 1000 piek.
Een doodgewone vrouw is nogal ouderwets. Daar kun je in 2022 eigenlijk niet meer mee aankomen.
Black Friday 2022?