Moeder natuur op haar tijd 🙂

Waar besteed jij je tijd? Ik merk dat mijn tijd het beste word besteed in de natuur. Groen is niet alleen een geweldige horlogekleur, maar ook goed voor mijn gemoedstoestand…Toon hier je kostbare horloge in de natuur! Ik zal aftrappen…Kun jij zo origineel mogelijk zijn?

38 likes

hahaha iedereen zit achter het bureau en komt niet buiten :wink:

Ik ben ook vaak in de natuur aanwezig om te fotograferen. En als ik geen zin heb, laat ik de natuur naar mij toe komen (foto al eens eerder gepost):

64 likes

schitterend jammer dat alleen je horloge iets flets overkomt op foto!

Weinig groen op de foto, maar hier mag ik graag vertoeven. Geboren en getogen aan de noord-hollandsche kust! :grinning_face_with_smiling_eyes:

17 likes

Klopt, ik maak eerdaags wel even een nieuwe.

2 likes

Probeer het toch wel vol te houden…


41 likes

33 likes

28 likes

24 likes

Wauw

1 like

14 likes

32 likes

Leuk topic! Ik ben sinds de pandemie heel veel in de natuur en aan de wandel. Heb er zelfs wandelschoenen voor gekocht hahaha.

34 likes

Mijn type horlogefoto’s :slightly_smiling_face:















33 likes

Damn wat een toffe collectie man !

2 likes

Dankjewel man, ga best vaak een stukje van het pad van standaard en populair.

2 likes

Aangespoord door dit topic om de wandelschoenen maar weer eens van het stof te ontdoen. Thanks voor dat, was heerlijk.
‘kostbaar’ wordt een relatieve term overigens als je door de natuur zwalkt :wink:.

7 likes

Ook ik zit veel in de natuur, maar wij hebben ook een prachtige natuur Valkenburg is er omringd door😋.

en een :dog2: moet iedere dag een paar keer eruit.:joy: :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Waarom offtopic…? Heeft alles met horloges te maken…