Czapek & Cie only

That’s a double negative. Ik denk niet dat je met Czapek geld doorspoelt, maar ik hoef de discussie daarover niet te lezen.

Ik vind die AP rotor ook supercool!

1 like

Vond het hele horloge een beetje tegenvallen tbh :smiley:
Het AP leven begint bij 38mm bij de nieuwe serie. Die is wel gááf

1 like

Een horloge van € 23.000,- waarvan de stalen band gebruik maakt van een pin & collar systeem…?
:x:

2 likes

Schroefjes :+1:t2:

Geen problemen mee. Als het kwaliteit is dan is het kwaliteit. Als de band eenmaal passend is dan hoeft dat hele systeem alleen maar heel te blijven. Verder vind dat het hele rationaliseren niet zo waard. Ik vind dat een stuk minder erg dan een fake rivet-band van een BB58 met die rare bubbeltjes op de zijkant die iets pretenderen te zijn dat ze duidelijk niet zijn.

@lasteraar ik kijk wel een beetje met een roze bril naar Czapek, zoveel mag duidelijk zijn, maar ik vind dit oprecht niet zo op een Royal Oak lijken anders dan de overeenkomsten die alle andere horloges met geïntegreerde band ook hebben. Verder gaat niemand beweren dat jouw horloge niet mooi is.

1 like

Een klein beetje :wink:… maar ook hier alleen maar moeite gedaan op de rotor (zoals zoveel fabrikanten doen).

Zie bijvoorbeeld de JLC die ik draag

En dan vind ik de rotor van de GS alweer een stuk gaver:

Het uurwerk van de Czapek vind ik dan weer net iets ‘bijzonderders’ met de moderne bruggen en de Micro-Rotor van platina

1 like

Ik blijf het vinden, binnen deze prijsklasse maakt Czapek echt het allermooiste uurwerk wat er op dit moment is te “verkrijgen”.

17 likes

Valt me nu pas op dat de binnenkant, waar de micro-rotor in beweegt, op de 1ste foto licht van kleur is, en bij foto 2 en 3 zwart… Of vertekent het beeld ergens?

Edit: 1ste foto is prototype

1 like

wachten op de skeleton versie! :slight_smile:

Gucci Gang!

1 like

:rofl:

Double 'G’osz

1 like

Nog niet in Parijs geweest?

1 like

Nee, net terug van een tripje naar de zon. Waarschijnlijk rij ik volgend weekend even naar Viva la France

1 like

Die is ook heel mooi maar is dat verkrijgbaar? Of gaat dat ook richting unobtanium?

JLC Cal. 381

9 likes

Nice! Listprijs maar iets meer dan twee keer zo hoog :muscle:t4:

1 like

Maar op te pikken voor de helft :man_shrugging:

nieuw was toch geen vereiste? :cry:

1 like

Dan weten we in ieder geval welke het hardst afschrijft :joy:

3 likes

Die Overseas (time only) heb ik gehad. Mooie movement met Geneva seal, maar ja, de rotor blokkeert de helft :smile: De Czapek movement vind ik wel echt veel indrukwekkender.

2 likes

Is daar een indicatie van gegeven of een beetje op goed geluk? Wel een mooi vooruitzicht man.