Geen straf lijkt me. En eigenlijk wel mooi dat ze niet gelijktijdig komen.
Voor mij is het simpel. Ik ben al een lange tijd op zoek naar een integrated bracelet horloge met een slank profiel, bracelet met taper, uniek design, mooie kleur en mooi patroon op de wijzerplaat, mooie movement, etc. De laatste maanden zat ik te twijfelen tussen de Chopard Alpine Eagle, Girard Perregaux Laureato, een nieuwe IWC Ingenieur en de Czapek Antarctique. Over de andere had ik teveel twijfels en door de toevoeging van de S tijdens de Watches & Wonders was de keuze gemaakt voor mij
Het is simpel, als er een nieuw merk is dat iets heel moois maakt en de service is geweldig en je merkt dat ze snel groeien, go for it. En ja, de snel oplopende wachttijden hebben mijn beslissing iets versneld, maar beter maar eens de knoop doorhakken dan eeuwig twijfelen
Leuk voor de spreiding van het plezier maar ook voor mijn portemonnee. Perfect zo. Ik hoop wel dat het ook echt bij die 3 tot 6 voor de ƩƩn en 18 maanden voor de ander blijft. Zou ideaal zijn voor mij.

En ja, de snel oplopende wachttijden hebben mijn beslissing iets versneld
Heel begrijpelijk, en volgens mij gebruiken sommige producenten dit voor hun marketing.
De ontvangst van de ALS Odysseus (bijvoorbeeld) was nou niet bepaald glorieus, en ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat ALS juist toen in interviews en dergelijke begon over de grote interesse en groeiende wachtlijsten. Dat werkt namelijk gewoon.
Brrā¦zo lelijk zoān band die strak staat als het horloge ligt. Bijzaakā¦maar toch heh dat kan toch zo niet.

niet een Moonswatch incoming had.
Godfried van Bouillon wat een wijzerplaat.
Als de reflectie van een bewolkte lucht waar de zon doorheen tracht te komen
Hoe zeggen jullie Nederlanders dat ook alweer? Fabelhaft!
Hey!
Allebei net een AP.
Moet dit het wel te verkrijgen alternatief zijn?

afbeelding1825Ć1847 389 KB
Die wijzerplaat is wel fancy.
Vind dat bandje met die pcl-stukken erin wel leuk gedaan. Mis iets aan het frontaanzicht. Wijzerplaat is leuk maar kast is beetje tam .
Beetje AP met de lunette van een Oyster Perpetual.
Ok tot zover mijn onbelangrijke mening.
En onthoud. Het is vrijdag he.
Ik denk dat een Czapek meer voor de liefhebbers is dan voor de Dagobert Cucks.
Heb jij ook een zichtbodem op je AP? (serieuze vraag, ik weet niet welke ref je hebt)
Wijzerplaat lijkt wel op die oceaan-plastic versie van Oris
Ik heb ook zoān ellendige AP. Klote man. Who cares?? Ben ook geĆÆnteresseerd in de czapek. Lekker hoor, als beide kunnen!!

Ik denk dat een Czapek meer voor de liefhebbers is dan voor de Dagobert Cucks.
Hmm. Daar heb je een punt.
Ik ben nooit geen liefhebber geweest van geld weggooien. Dus als het teveel kost ben ik liefhebber af.

Heb jij ook een zichtbodem op je AP?
Jazeker.
Niet zo mooi als bovenstaande.
Al vind ik deze rotor toffer dan de 50year uitvoering van nu.
Anyway
Ik ga niet meer vervelen hier.
Uurwerk van de Czapek vind ik wel tof. Wijzerplaten ook wel. Maar ik wacht wel tot ik die van broke een keer irl zie ^^

Je hebt altijd mensen die de vergelijking met de AP maken. Vaak om eigen aankopen te rechtvaardigen. Eerst met de Overseas, maar nu die ook omarmd is en niet meer te krijgen,
Ja , dat doen de liefhebbers. Ik niet hoor
Of had jij deze foto hierboven gemist?