Hij is ook zalm kleurig:
De andere foto’s waren van prototypes van de grote versie van een jaar geleden, daar waren ze volgens mij wit inderdaad. Dat hebben ze in ieder geval gefixed
Hij is ook zalm kleurig:
De andere foto’s waren van prototypes van de grote versie van een jaar geleden, daar waren ze volgens mij wit inderdaad. Dat hebben ze in ieder geval gefixed
Ik vind dit overigens geen zalm dial, maar meer een donkere champagne zoals AP die ook heeft.
Dit vind ik een zalm dial:
Zalmkleurig is een erg wijd begrip ook Het is niet echt 1 kleur, net als dat je tig varianten blauw hebt.
Hallo! Lekker bezig! Wat een geweldige aankopen. Gefeliciteerd!
Exact - zo heb ik een horloge met zalmkleurige plaat terwijl het officieel kuifibisroze is
Thanks Tom. Ik heb er enorm zin in en daar zal ik het voorlopig even mee moeten doen.
Ik ben het wel met je eens. Het heeft misschien meer weg van een ‘honey-comb’.
Overigens probeert Reijersen als ik het goed begreep zo snel mogelijk een Antarctique te kunnen laten zien. Gezien de gang van zaken is het best vreemd dat ze dat nu nog niet kunnen. Blijkbaar deert dat de verkopen echter niet.
Oef gelkukkig! Anders had ik 'm niet willen hebben…kopen zat er sowieso al niet in hahahaha
Dit verbaast mij ook. Ik dacht oprecht dat ik de enige zou zijn die dit horloge blind zou kopen. Gaaf dat er zo veel mensen (zelfs hier op het forum) net zo enthousiast zijn! Hopelijk snel bij Reijersen kijken naar eentje in het echt.
Het past toch binnen de rush op “exclusieve” horloges als medicijn voor de inflatie en (voorlopig nog) lage rente?
Blind kopen of je hebt er geen. Dan wil je er toch net één.
Ja want iedereen die tienduizenden aan horloges uitgeeft doet dat om de laatste centen veilig te stellen
Mensen zijn niet bezig met de waardevastheid van de horloges die ze kopen. Iedereen is een liefhebber zoals jij en koopt Nautilussen en Daytonas enkel omdat het zo’n fantastische horloges zijn.
Wel een beetje correct blijven graag.
Inderdaad wel een klein verschil in tint. Niet dat ik het niet mooi vind, maar lijkt inderdaad op foto’s een andere tint dan de Montblanc (overigens erg mooi)
En hoe waardevast is Czapek volgens jou? Compleet onbewezen. Als ik dat zou najagen zou ik wel drie Submariners kopen. Dat is juist net waar ik nu minder behoefte aan heb.
Wil nu geen heilige uithangen maar het onderwerp inflatie, spaargeld, waardebehoud etcetera hoort hier wat mij betreft (nog lang) niet thuis.
Ja daar heb je gelijk in. @anon48992708EV was verwonderd dat er nog blinde kopers waren, maar dat is helemaal niet zo verwonderlijk.
Maar terug naar de horloges.
Ik heb andere prioriteiten momenteel. Droge sokken bijvoorbeeld.
Een mooie Czapek om mijn pols is als parels voor de zwijnen.
Komt door de lichtinval op het 3d patroon.
Wat je als eerste ziet op deze foto is de donkere kleur. Kijk je naar de licht gekleurde vlakjes dan matched het meer met de Montblanc
Ik vind het een prachtig horloge die Antarctique, en ik kan me voorstellen dat dit topic een soort fear of missing out oproept. Wat ik me nou afvraag; is dat het geval bij de recente bestellers hier of hadden jullie ook voor @anon48992708EV ook al dit model op het oog? Het merk is toch relatief onbekend maar prijstechnisch gezien geen kattepis.
Ik denk zeker dat de exposure/marketing (via Monochrome bijvoorbeeld) en online influencers op fora hun invloed hebben. Het zal me niets verbazen als hier naast liefhebberij ook financiële incentives aan verbonden zijn.