Nog maar een paar dagen aan het wachten en ben mijzelf echt gek aan het maken
Valt mee, foto vertekend.
Dat is de 38 mm. De Quai des Bergues ‘s’ volgens mij. Zeker niet te groot.
Prachtig horloge👍.
Yes klopt! Al voelt de één echt als incoming en de ander als een meerjarenplan want zo worden ze nu eenmaal uitgeleverd.
Tevens valt er misschien nog wel iets aan jou op te biechten over mijn ‘rode secondewijzer-saga’ maar dat is voor een andere keer onder het genot van een glas whisky. Lol.
Ik doe trouwens ook mee met de gekte Ik zit er eigenlijk al maanden naar te staren, maar ik was niet zo’n fan van de standaard kleuren en de 12. En toen kwam licht blauw en zalm en kon je customizen en een gratis bandje er bij en kreeg de bracelet micro adjustments en als klap op de vuurpijl een 39mm versie (afgerond
). Dus ik ben voor de S in zalm gegaan (zonder rode wijzer, gewoon helemaal zilverkleurig maar daar was geen foto van).
Die blauwe is ook super mooi, maar ik aas nog op een Royal Oak in die kleur en mooie horloges met blauwe dials zijn niet moeilijk te vinden. Zalmkleurige horloges zijn schaars en helemaal met een bracelet, dus de keuze was uiteindelijk simpel. Nog een paar mooie foto’s van hoe ze er in real life uit zien.
En nu het lange wachten
Hoe lang?
November 2023!
Zo. Dan heb je in ieder geval wat om je op te verheugen!
Ja ik heb liever dat ik lang moet wachten maar precies weet wanneer ik hem krijg in plaats van de onzekerheid of je hem ooit wel gaat krijgen En ik de tussentijd kijken we naar wat anders leuks natuurlijk.
Alleen verrot dat je m niet hebt gezien irl of hebt kunnen passen
Ja liever had ik hem even gepast eerst, maar ik ken m’n smaak wel redelijk inmiddels en heb vaker sight unseen gekocht. Je hebt twee weken bedenktijd, daarna kost het CHF500 om te cancelen tot vlak voor productie en het ergste geval verkoop je hem voor minimaal retail. De komende 1,5 jaar zal ik hem zeker eens zien Misschien dit weekend al. De wachttijden lopen nu zo hard op, dus ik dacht gewoon nu eens de knoop doorhakken.
Trouwens, nog iets moois aan de S versie is dat die chamfered edges heeft op de case en bracelet. Volgens mij heeft de grote versie dat niet.
Kek spul inderdaad!
Gedetailleerd foto’s heb ik niet meer beschrijf als ik thuis ben wat impressies…
Dit in combinatie met de zalmplaat is idd een reden om de S te nemen. Nu laat je mij weer twijfelen 🥲
Hahaha, beter nu de twijfels want gelukkig zijn ze erg flexibel daar, dus je kan nog alle kanten op
Klein prijsverschil, dat dan wel weer
Als dit zo doorgaat krijgen we een drukke Czapek only meet heren. Gaaf dat er toch nog zon grote groep is die interesse heeft in iets aparts
Mooi aanwinst @deuxani. Ik vind de zalm-kleurige mogelijk nog mooier dan de blauwe. De wachttijd is bitterzoet.
Vind ze echt super gaaf, maar is de kleur van de datum schijf van de zalm versie nu wit ipv zalm? De schijf van de blauwe en rode broer zijn wel in dezelfde kleur.