Lekker aan het doorpakken zo
Enig idee wat de levertijd is?
3-6 maanden zo werd mij verteld door Adriaan.
Is dit die met de emaille plaat?
Dit is die jij vanmiddag in je handen hebt gehad maar dan in staal.
Ik ga er eens goed over nadenken. Eigenlijk pas ik het liefste maar dat is lastig met die antarctique
Ja met emaille plaat. Je hebt ook een zonder emaille plaat had ik gezien in 38.5mm
Gefeliciteerd alvast. Mooi vooruitzicht
Ja dit is inderdaad erg jammer. Ik zou er ook zo graag nog een willen zien. Vraag mij ook af wat t gewicht is en wil zo graag de āfeelingā weten. Zelfs geen youtube review van de glacier bleu te zien
Er zijn echt best veel modellen eigenlijk. De Quai des Bergues is er volgens mij in 38,5 en 42,5 en zowel in emaille als geguillocheerd. Om eerlijk te zijn ben ik dat zelf ook nog een beetje aan het ontdekken. Ik heb in ieder geval gekozen voor de No.25 in 42,5 omdat die echt een mooie maat heeft voor mij.
Heerlijk, high end beschikbaar⦠Gaat het halve forum er gelijk voor. Volgens mij zijn we Rolex moe.
Ik zeg, goed bezig!!
Wel een beetje Rolex-moe in die prijsklasse. Duurdere zie ik niet zitten. Ik hoop wel mijn Explorer II te houden want geen Rolex voelt ook weer een beetje meeeeh. Plus ik heb een hele dikke oranje rubberen band gekocht voor het WK
Er nog es bij? En zonder rode secondenwijzer?
Gaaf hoor. Cool die fleur de Lys wijzer
Rolex is raar maar waar toch een merk wat leuk is maar er zijn veel meer mooiere horloges op de marktā¦zoals dezeā¦litlle bit in loveā¦geen czapek
BTW zoān 5 j wachten
maar wat word de geheime zin in het emaille?!?!
Geen. Ik heb geen inspiratie Maarten. Standaard staat er de/een handtekening van Czapek als gimmick volgens mij.
Deze is erg mooi, gefeliciteerd. Ik heb 'm een paar keer in het winkelwagentje gehad toen hij bij Jura nog gewoon in de uitverkoop ging, maar nooit doorgepakt. Schrok wel een beetje van de prijs nu.
Ik zou doen:
Ik wil kaas, ik ben ook een klant.
Jammer. Te groot
Ah heet dat zo! Het komt wellicht omdat ik net een animatiefilm met allerlei dieren gezien heb, maar ik zie een op de urenwijzer en een
op de minutenwijzer.
Ik kan mezelf maar beter tot de wat meer sobere horloges beperken
Voor het behoud van de elegantie doe ik het dan wel in het Frans.
Was dat bij jou in de winkel toevallig? staat me iets van bij dat je een zaak hebt.
Nee, gelukkig niet.