Czapek & Cie only

welcom at the stand of czapek

6 likes

met de speciale osmium dial…

20 likes

Mooi dat ze op deze de datum hebben weggelaten. Jammer dat je daar niet altijd voor kunt kiezen, zoals de verschillende opties voor de secondewijzer.

Wel een belachelijke meerprijs t.o.v. de standaard versies vind ik.

1 like

Schijnt dat osmium het duurste materiaal ter aarde is gemaakt van verhitting 3000 Graden van platina

1 like

super zwaar gecomprimeerd dit stuk zo’n 2’5 kilo waarde half miljoen

13 likes

Mooie trip hoor :+1:

1 like

Lijkt me een geinige ervaring om zoiets onwaarschijnlijk zwaars in de hand te hebben.

Edit: Jaja that’s what she said ik weet het :grin:

Nice!

Kan jij eventueel nog wat mooie gedetailleerde fotos maken van de Glacier Antarctiques? Eventueel korte impressie/review schrijven over die horloges?

2 likes

Dit!
Wij zouden dit enorm appreciëren, ik ben ook aan het overwegen op dit horloge aan te kopen.
Hebben ze ook het horloge met de volledige brushed band?

1 like

Ik loop tegen hetzelfde aan! Bij de ene foto denk ik damn wat vet en bij andere foto’s voel ik dat toch echt wat minder. Lastig!

1 like

Ja, zo heb ik hem ook besteld

1 like

Jammer inderdaad, ook geen reviews. Van wat ik aan beeldmateriaal heb gezien is t wel echt prachtig :heart_eyes:

1 like

Hahahaha kijk uit dat ze geen rugpijn krijgt…

Absoluut

Ik zie nu pas dat ik dit niet goed verwoord heb.
Ik bedoelde eerder als ze op het event deze hadden en zo ja als u hiervan ook eens een foto kon van nemen.
Mijn excuses!

Mooi hoor. En wat een top service en ontvangst :ok_hand:t2: Kunnen andere juweliers wat van leren

Helaas niet de tijd gehad om nog naar andere merken te kijken.

Dit was waanzinnig

9 likes

Voor mijn gevoel loopt het redelijk storm bij die Czapeks he. Welk model/uitvoerig zie je zitten?

Jongens, van al deze berichten krijg ik ook spontaan zin om eens een bezoekje aan Reijersen te brengen. Woon er redelijk dicht bij in de buurt dus binnenkort ook maar eens een bezoekje brengen!

1 like

Vandaag deze besteld. De levertijd is (gelukkig) een heel stuk korter dan de Antarctique Passage du Drake. Zin in!

28 likes

erg chique Niels, top aankoop!

1 like