En nu met een Gebrushte band… Heeft iemand daar een foto van?
Nee joh, worden mensen boos om als je iets zegt.
Gewoon roepen ‘oww wat mooi’ en ’ jij bent echt een winnaar ’
Dan blijft het gezellig
Ja jammer.
't zijn altijd dezelfde.
Meestal hebben ze tattoo’s enzo.
Dat Tiffany blauw is wel tof trouwens
AP heeft zijn eigen topic. Rolex ook. Lekker zo houden ajb
Dit is wel het kijken waard. Wat is de achtergrond vd Czapek Antarctique Passage de Drake.
Eigenlijk helemaal kijken.
Voor degene die ongeduldig zijn.
Kijken vanaf 4:44
Thanks! Ik waardeer je oprechtheid! Voel me toch weer wat lekkerder in mijn vel
Ik heb echt iets met rode accenten maar hier klopt 't niet. Maar goed ik snap de hele zapek hype opeens niet. En de moenswots hype ook niet.
Ik ga wel naar m’n kamer sorry mannen
Dit is toch supervet! Een microrotor maken van platina, vanwege het gewicht en dus voor een optimale winding.
Of die bruggen die te zien zijn
Okee okee okee filmpje gezien ik wil ook die zwarte
Neem mij ff zo’n zwarte mee aub.
Gekheid… enjoy man!
Tof! Veel plezier.
Het enthousiasme is aanstekelijk! Echter voor mij
toch een beetje een mislukt huwelijk tussen een AP Royal oak en een IWC ingenieur, met minder naamsbekendheid dan een tissot PRX.
Alle credits voor Reijersen, dat is een erg leuke zaak en zo te zien hebben ze de hype train aardig op gang gekregen!
Mega hype valt wel mee. De moonswatches zijn een hype. Een paar forumleden zijn er gewoon erg van gecharmeerd
Ze hebben ook andere modellen. Laatst deze in het echt gezien en ook heel erg gaaf.
Ik ben in ieder geval extreem enthousiast en ik zal even uitleggen waarom.
Eindelijk wordt er een ‘‘sporthorloge’’ uitgebracht dat zo veel heeft te bieden:
- Het is onder de radar wat voor mijn werk prettig is. Dan kan ik wat vaker mijn G shock thuislaten.
- De looks van het uurwerk vind ik buitenaards mooi. Ondanks dat ik het absoluut verre van een ‘‘niet super duur’’ horloge vind, vind ik de looks echt exotisch. Dit is iets dat ik normaal alleen zie bij horloges in het nóg hogere segment.
- Relatief plat met een fijn bandenwisselsysteem, dus erg veelzijdig te dragen. Dit vertaalt zich naar mijn mening in meer draagplezier.
- Er worden leuke kleuren aangeboden, die ook nog eens op een beschaafde manier gewoon beschikbaar zijn om te bestellen. In plaats van overal marketing te zien van bepaalde uitvoeringen die je vervolgens absoluut nooit zal kunnen kopen.
- In het segment van stalen deftige ‘‘sporthorloges’’ vind ik horloges al gauw op elkaar lijken. Desondanks vind ik dat Czapek met een erg uniek design is gekomen.
- Mooi design, onrealistisch mooi uurwerk, goede specs en toffe uitvoeringen, whats not to like?
De reden dat de Czapek Antarctique zo veel liefhebbers aanspreekt is omdat het merkbaar is dat Czapek gewoon heel goed heeft gekeken naar een bepaalde groep verzamelaars en wat zij zoeken in een horloge. Tja, als je iets aanbiedt waar veel mensen op zitten te wachten is het toch begrijpelijk dat er (zeker op een horlogeforum waar je alleen op zit als echte liefhebber) veel liefhebbers enthousiast worden. Bovendien is dit horloge niet is geschikt voor het flexen in de club. Dit is een horloge wat niemand ooit zal herkennen. En als iemand het al herkent, is het vermoedelijk een liefhebber en zal het een leuk horlogegesprek opleveren. Koppel een dergelijk horloge aan de service die Reijersen biedt en je hebt gewoon een winnende combinatie voor mij. Ondanks dat ik niet graag zo lang wacht op een horloge vind ik het erg tof om dit traject in te zijn gegaan met Reijersen en ik ben erg benieuwd hoe alles zal verlopen. Kortom, ik denk niet dat het een lege huls hype is, maar een horloge dat op veel punten echt briljant is (voor mij).
Amen mr broke en nu slapen👌
Zie het al helemaal voor me hoe die middag ging.
Goedemiddag meneer Reijersen, ja ik kunt mij zeker helpen.
Ik ben op zoek naar een beetje een onopvallend horloge voor naar kantoor. Een die mijn mede advocaat-stagiairs niet voor het hoofd zal stoten en cliënten het hoofd zal doen omdraaien.
U heeft Seiko zegt u? Nee dank u. Meistersinger? Mwah, zegt me niet zo veel.
Verder niets zegt u, alleen horloges uit het hogere segment?
Czapek, goh dat ziet er wel leuk uit zeg. Ja doe die maar. Of ik de prijs niet wil weten? Nee ik betaal het toch niet zelf, ik betaal met een creditcard.
Meneer Reijersen zal wel gedacht hebben.
Mooie horloges met bijzonder design.
Ik heb nooit een Czapek in het echt gezien. Wordt de band op zijn plek gehouden door dat middelste nokje, of hoe werkt dat?
Zelf ben ik geen banden wisselaar -heb zelfs geen winterbanden- en dat komt vooral door dat idiote systeem met die pushpinnen die nooit doen wat ik wil. En het risico van beschadiging van je horloge. Ik was dan al erg blij met het quick-release systeem. Maar dat is weer anders.
Zet hier Frederique constant op de wijzerplaat en biedt hem voor 1500euro aan in het blauwe gedeelte. Geheid dat je 40x kunt uppen
Het is zonder meer slim en lucratief om met goede marketing een historisch merk nieuw leven in te blazen. (https://czapek.com/the-history/). Voor mensen die alles al gezien hebben is dit in potentie het nieuwe goud.
En daar gaat het om, en het is leuk dat je de moeite doet om er een mooi topic van te maken! Ik ga gauw weer terug naar shitters only.
Frederique Constant? Dit is wel van een ander niveau van vervaardiging, hoor. De enamel wijzerplaat, de afwerking en het uurwerk is wel van een andere klasse dan Frederique Constant. Daar moet je hem misschien even voor hebben vastgehad om je dat te beseffen. Ik snap je punt maar deze vergelijking gaat wel erg ver.