Czapek & Cie only

Wat bedoel je met minder accuraat qua movements?

4 likes

Dat is weer te Nederlands.

Scherp

Nog best lastig.

Als de eigenaar van het merk het te Nederlands zegt en de officiële dealer doet dat ook, dan mogen we dat toch allemaal wel toch?

Doet me denken aan een oud teamgenoot van wie je absoluut geen Renault mocht uitspreken als Renó omdat de Franse zelf Renòòòòh zeiden. Ik rem nog steeds niet voor dat merk, noch voor hem.

4 likes

Schaap-hek

6 likes

Hahahaha! Bestaat dit echt?!? Ik kreeg wel vragende blikken op de bank net! :joy:

3 likes

Meer shja pek

2 likes

Sjapek

1 like

Dat COSC, Rolex, Omega, etc. standaarden hebben waarbij accuratere movements worden afgedwongen dan bij de Geneva Seal. Volgens mij was Geneva Seal zelfs meer dan 1 minuut afwijking per week en dat was ook echt zo. Op het VC forum klaagden veel eigenaren over de accuracy. Mij maakt het niet zo heel veel uit, maar het viel me wel op.

1 like

Exact zo inderdaad. Poolse naam TJA = CZ , duw op luisteren knopje :
https://translate.google.com/?hl=nl&sl=pl&tl=de&text=czapek&op=translate

1 like

Het was niet serieus bedoeld lichte vorm van sarcasme.

Insgelijks :smiley::+1:

Bedankt voor je stukje, heel interessant en mooie horloges.

https://www.instagram.com/p/CcmGQ04JxE1/

1 like

Wie heeft hem al binnen? Of is de hype voorbij?
🥲📉

3 likes

Fabriek is failliet hoorde ik. :nerd_face:

2 likes

Eerste Antarctique is vorige week uitgeleverd in Nederland. De koper wilde hem ad hoc ophalen en ik was in de tussentijd niet in staat te gaan kijken. Ik kreeg wel een paar foto’s van Ray en het zag er goed uit. Ik denk dat ik de mijne in April 2023 mag verwelkomen.

Ik heb de Quai des Bergues ‘dresser’ overigens afbesteld om persoonlijke redenen. Kan niet alles hebben.

Ik ben over de Antarctique nog steeds enthousiast maar moet het ook eerst zelf eens beoordelen natuurlijk.

Ik behoor niet tot de categorie mensen die alles waar zij zelf voor hebben gekozen dan wel betaald meteen volledig de hemel in prijzen, hoor. Recht is recht en krom is krom. Ik ben erg benieuwd.

4 likes

Me2
Kijk uit naar de real life foto’s en verslagen :v: