Czapek & Cie only

En dat zeg jij?

1 like

Waar gaat het heen niet deze wereld?

Ik heb het idee dat wereldvrede nu binnen handbereik is :+1:

1 like

Mijn berichtje was weg 🤷🤷
Maar het gaat de goede kant op 🥹

1 like

Alle foto’s van de S zijn sowieso prototypes want er is nog geen productie versie. Datzelfde geldt voor die leren bandjes. Wat ik alleen niet snap is dat ze promo materiaal schieten van prototypes waar duidelijk imperfecties te zien zijn. Ook op veel van de bracelet foto’s zit er gewoon een pin los:

Niet zo heel slim van de marketing afdeling.

4 likes

En om eerlijk te zijn snap ik ook niet waarom die pin uberhaupt los zou moeten zitten. Kan me niet voorstellen dat ze voor photoshoots banden op horloges aan het wisselen zijn. Als je een PR campagne opzet dan heb je van alle modellen een paar liggen toch ?

Nu bij Reijersen in Oudewater te bezichtigen
Vanmorgen in mijn hand gehad echt bizar mooi

2 likes

10 likes

Dat was dus wel het geval blijkbaar :hear_no_evil: Bij W&W en ook in de periode er na hadden ze letterlijk van de S maar 1 blauw, 1 zalm en 1 osmium. Op W&W hadden ze nog niet eens de bracelet klaar van de S, die was er nog niet en kwam pas later. Dus ja, die bandjes moeten ze wel steeds wisselen, want zelfs daarvan is er maar 1 :smile:

1 like

Ze hebben bij Reijersen ook een hele doos met Czapek horloge banden liggen.
Ik zag idd de zalm en lichtblauw er nog niet bij.

2 likes

Is zeker druk en gezellig momenteel bij Reijersen?
:joy:

Oeh - binnenkort even langs om te passen dan.

1 like

zoekt op Oudewater… ok het is geen Twente, dus doenbaar. Trek ik n half dagje voor uit.

2 likes

Wanneer ga je? Dan drinken we even die stad droog.

1 like

Hebben ze ook de kleinere variant om te passen? Of alleen nog de gewone/grote?

Alleen de 40,5

Klopt👍🏼

Hier kan je ze direct in het mandje gooien.

Met die prachtige 12 erop 🥲

Nieuw filmpje van Czapek. Ziet er mooi uit. Binnenkort langs bij Reijersen om te passen en mijn pre-order te bevestigen als de maat goed is. Zin in.

2 likes

Ik zometeen. Ben benieuwd hoor :+1:

3 likes