Czapek & Cie only

Allemachtig wat een kunstwerken!
En daar is de prijs ook naar.

Ik vind de navy erg geslaagd. Alleen: ik wilde als assemblage datum 2 april 22 kiezen, maar dat kon niet meer. Dan maar niet.

Kan je ze serieus gewoon bestellen….? Zo mooi die antarctique

Boeie die wachttijd. Morgen eens reijersen bellen dan maar

1 like

Zou er niet te lang mee wachten, ze zullen echt snel uitverkocht zijn.

1 like

Haha ik had m ook niet goed gelezen. Bestellen moet nog! Zeer geïnteresseerd in de glacier blue :grinning:

Heb later deze maand een afspraak staan bij Reijersen.

Ik zou begot voor de witte gaan! Style is never out of fashion. Glacier ook formidabel hoor.
38,5 topmaat. Das stalen daytona formaat :ok_hand:t5:
Heel mooi ding. Alvast veel voorpret gewenst aan de bestellers.

Denk je dat? Schuiven de productieplaatsen niet gewoon een stukje op? Want als ze nu al 18 maanden vooruit kijken wanneer denken ze dan oké nu zijn ze ‘uitverkocht’?

Ik dacht dat ze de productieplekken tot 2023 hebben? En daarna is het finito.

1 like

Oké. Nou zo te horen kunnen ze die fabriek wel uitbreiden voor alleen de Benelux. Dit merk wordt straks nog een gemeengoed op HF. Heeft ook wel weer iets maar had ik niet verwacht.

Even voor de duidelijkheid, de wijzerplaten van de Antartique worden niet door Voutilainen gemaakt.
Deze zijn “stamped” , zie de factuur hierboven.
Van de Cracovice wel, dacht ik :thinking:

Is dat jouw inschatting of is dat vanuit Czapek bevestigd?

Staat er al een rij voor de deur bij Reijersen?

1 like

Nee hoor ik bedank. Prettig weekend nog :v:

Ach de kasten van Lange worden ook niet door Lange gemaakt…

Dat is zeker waar.
Iemand een prijsopgaaf bij Reijersen gehad?

Zou even bellen of langsgaan als je het wilt weten toch.

1 like

yip komt nog btw bij! 22990 euro voor de 41

1 like

Heeft er trouwens iemand deze wijzerplaat besteld?
En hebben jullie de fully brushed of satin brushed band gekozen?

2 likes

Ah daarom haalt iedereen hem op in Zwitserland

:grimacing::sweat_smile:

Ja was wel benieuwd naar de EU prijzen. Want 19500 CHF ex
Maar Fratello had een groene limited voor 20k euro
Vond ik die niet zo mooi met groen en oranje tip sec

Vandaag @JPM tegengekomen bij Reijersen Juweliers in Oudewater. Het was erg gezellig en kregen een lekkere lunch bij Reijersen.

De service is wel buitenaards niveau en je merkt dat de focus op gastronomie wel echt diep zit geworteld bij Reijersen.

Beide kwamen wij voor Czapek en kregen dan ook erg veel informatie over het merk en modellen. De horlogepassie was erg merkbaar aanwezig en dat er zo enthousiast over kon worden verteld, kon ik erg waarderen.

De Antartique is een erg lastig te verkrijgen model, maar er werd verklapt dat er nog enkele beschikbaar zijn. Ik raad forumleden dan ook aan even contact op te nemen met Reijersen indien zij interesse hebben in dit horloge. De laatste paar zullen niet lang beschikbaar blijven :ok_hand:t4::muscle:t4:

30 likes