Ik zou begot voor de witte gaan! Style is never out of fashion. Glacier ook formidabel hoor.
38,5 topmaat. Das stalen daytona formaat
Heel mooi ding. Alvast veel voorpret gewenst aan de bestellers.
Denk je dat? Schuiven de productieplaatsen niet gewoon een stukje op? Want als ze nu al 18 maanden vooruit kijken wanneer denken ze dan oké nu zijn ze ‘uitverkocht’?
Oké. Nou zo te horen kunnen ze die fabriek wel uitbreiden voor alleen de Benelux. Dit merk wordt straks nog een gemeengoed op HF. Heeft ook wel weer iets maar had ik niet verwacht.
Even voor de duidelijkheid, de wijzerplaten van de Antartique worden niet door Voutilainen gemaakt.
Deze zijn “stamped” , zie de factuur hierboven.
Van de Cracovice wel, dacht ik
Ja was wel benieuwd naar de EU prijzen. Want 19500 CHF ex
Maar Fratello had een groene limited voor 20k euro
Vond ik die niet zo mooi met groen en oranje tip sec
De service is wel buitenaards niveau en je merkt dat de focus op gastronomie wel echt diep zit geworteld bij Reijersen.
Beide kwamen wij voor Czapek en kregen dan ook erg veel informatie over het merk en modellen. De horlogepassie was erg merkbaar aanwezig en dat er zo enthousiast over kon worden verteld, kon ik erg waarderen.
De Antartique is een erg lastig te verkrijgen model, maar er werd verklapt dat er nog enkele beschikbaar zijn. Ik raad forumleden dan ook aan even contact op te nemen met Reijersen indien zij interesse hebben in dit horloge. De laatste paar zullen niet lang beschikbaar blijven