Zo, dat was echt leuk. Liep ook lichtelijk uit maar wat een mooie horloges. Mooie middag en wat krijg je een hoop inzichten als je zo’n horloge vasthebt dan wel draagt. Echt next level. Met Adriaan praat je ook nog eens met een echte liefhebber van zowel horloges als eten en drinken. Ik had er de hele dag wel kunnen blijven zitten. Gelukkig voor Reijersen zijn wij niet de enige klanten dus aan alles kwam uiteindelijk een einde, maar niet voor ik ook officieel een Antarctique had besteld. Mooi dagje zo
Die Flying Tourbillon is ook vet!
Deze is alleen te bestellen in de ‘S’ configuratie van 38,5 mm. De 40 millimeter was een reeds uitverkochte oplage van 99 stuks als het goed is.
Deed mij ook een beetje aan Greubel Forsey denken, maar dan toch weer uniek en dat bedoel ik als compliment.
Jammer dat ze geen LHD met een datum links hebben.
Even serieus, dit is zooooooo mooi op rubber
Ik vind dit echt het perfecte 1 piece collection liefhebbershorloge.
Toch blijft die lichtblauwe mijn voorkeur hebben…maarja, welke strap erbij?
Echt heel vette horloges!
Heb je de optie voor wel/geen ‘12’ marker? Vind degene zonder de 12 echt veel mooier.
Tsja daar om de hoek zit toch een heel goed restaurant?
p.s. fraaie horloges en moet toegeven dat ik van dit merk totaal geen weet had …
Geen 12 marker gekozen. Wel een geheel rode secondewijzer; dat leek me wel een leuke gimmick. Bij de ‘12’ heb je wel een extra rode driehoekje bovenaan de wijzerplaat maar daar moet je dan net van houden. Met de dubbele markers i.p.v. de 12 heb je iets meer symmetrie in mijn beleving.
Ik heb voor de witte gekozen. Misschien dat ik daar nog spijt van ga krijgen maar het leek me wel mooi in combinatie met het lichtere blauw.
Ik ben voor iets safer gegaan, blauw rubber.
Verder ben ik van plan om alle lumen/superluminova (of hoe ze het noemen) van de wijzerplaat te laten halen… en verder ook geen rood geneuzel
Oja, en geen glanzende band…
Ok. Geneuzel. Genoteerd.
Dit is wel erg lekker zeg…
Wat een knap merk en alvast proficiat !
Ja dit is echt een mooie wijzerplaat!
Zowel blauw als wit passen mooi bij de licht blauwe plaat denk ik. Wel vind ik de lichtblauwe plaat met witte rubberen band mooi bij het Antarctica/ijs/sneeuw thema passen.
Beetje dit idee
Maar dan anders gelukkig
Ben benieuwd of ik tot 2023 kan wachten
Je hebt me wakker geschud, @anon48992708EV.
Ik keek al wel ns af en toe. Maar wil er nu toch ns een omslaan!