Leuk om te horen, zou ff bellen om een plek zeker te stellen. Ze gaan serieus echt hard
Of stel het horloge samen via deze website en bestel maar, bestel maar, bestel maar:
Haha hopelijk iedereen van horlogeforum tegelijk. Dan wordt het een leuke meet daar bij Reijersen
Die is fabuleus maar met 38,5 wat aan de kleinere kant voor mij. Verder wordt het niet veel mooier dan dat denk ik. Ik ben echt een groot fan (geworden) al devalueert het misschien ook wel een beetje mijn huidige collectie. Enfin, nieuwe inzichten horen bij deze hobby toch
Jezus wat dik. Geen idee waarom, maar ik ben echt gefascineerd door Arabische cijfers en teksten. Zo mooi
Mooi spul. Snel eens langsgaan
Of in Zwitserland
Heb die van mij besteld bij Reijersen en volgens mij meer hier. Toch een voordeel wat betreft service dichtbij die je anders niet hebt.
Helemaal met je eens, en ik heb de jongens een bericht gestuurd en hopelijk kunnen ze iets voor me betekenen.
Echter heb ik zelf ook een bestelling direct bij Czapek geplaatst, omdat ik dan zeker mijn gewenste configuratie krijg
Ik ben wel benieuwd hoe lang die passage du drake nog te bestellen blijft, dus of ze op een gegeven moment een stop invoeren of dat je gewoon tot Sint-juttemus 2028 kan door bestellen.
@Gosz Volgens mij kan je bij Reijersen ook nog steeds iedere variant bestellen omdat hij alle mogelijk configuraties zelf besteld heeft en je niets anders doet dan één van die back-orders reserveren.
Als het goed is krijg ik vandaag nog een betaalmogelijkheid ‘to seal the deal’. Dat markeert dan de eerste dag van mijn cursus ‘omgaan met ongeduld’.
Ik ga de wachttijd wel lastig trekken hoor
Ik ook. Je kan altijd nog door de zure appel heen bijten en één van die modellen kopen die we zaterdag hebben gezien. Hoewel, wat heet ‘zure appel’? De één nog mooier dan de ander. Voor mij geldt dat ik dergelijke bedragen maar één keer kan uitgeven anders liep ik door die winkel alsof het de ******* Albert Heijn was.
Dit is schitterend toch? 1,5j gratis voorpret! En met productie datum ongeveer n idee wanneer jullie tiffa… euh glaciers aankomen.
Dit is toch al beter dan bij Rolex, waar je van niks weet of moet bukken grijs.
Eerlijk is eerlijk, dit klopt wel en is ook de reden dat ik akkoord ben met zon lang traject. Het is leuk uitkijken naar iets echt speciaals en hopelijk nog wat leuke updates tussendoor.
precies. net een ander kleurtje waarvan je denkt #$% die moet het worden
Reijersen heeft een backorder maar wel met standaard configuratie. Voordeel is dat je wel iets sneller bediend wordt.
Je gaat in die periode wel heel veel anderen zien die ze wel krijgen uitgeleverd waarschijnlijk
Ik hoop dat de PdD geen gemeengoed wordt maar ik vrees dat als ik de mijne ontvang dat daar allang sprake van is. Ach, so be it. Een keeper in alle opzichten voor mij persoonlijk.
Dat is niet wat hij mij verteld heeft. Ik denk dat bijvoorbeeld een afwijkende secondewijzer of keuze van rubberen band naderhand kan worden gewijzigd. Anders zou ik met een niet-standaard configuratie alsnog weer helemaal achteraan moeten sluiten en dat is niet het geval.