Czapek & Cie only

Hoe fantastisch mooi ik de Czapec Antarctique ook vind, 20 K is per definitie veel te veel voor een stalen horloge. Door de hype is hij tenminste 7 K te duur. Maar het wordt er voor betaald. Ik doe er niet aan mee, zou er zeker spijt van krijgen.

3 likes

Oh ja, die had ik ook nog even in m’n handen.
Maar heb dan toch liever 2x de auto die daar achter staat

3 likes

Volgens mij was die voor de hype al duurder dan wat je ervoor zou willen betalen. Correct me of I am wrong. Moritz Grossmann in staal begint pas bij een ca 27 k

Maar wel lekker even afgezien of die te groot is

Ik was ook bijna in de Czapek gestapt vorig jaar. Heb er serieus over na gedacht. Saneren en dan voor een Czapek gaan. Maar wat @tompj al zegt. Als iets gehypt word verlies ik mijn interesse. Dat is bij mij ook zo.

Zegt iemand die op crossroads staat tussen een klein merk in rose goud, een gevestigd merk en type en klein en zeer eigenzinnig merk… :grimacing:

@MisterD: om welke auto gaat t?

3 likes

Snap ik. 30, dat is wel al de serieuzere categorie gangbangs. :+1:t2:

Nooit in handen gehad maar ziet er heel knap uit. Niet voor die prijs voor mij, maar da’s persoonlijk. Ik zou ook nooit 100K tegen een 911 gooien. Smaken en kleuren.

2 likes

9 likes

Die gele auto wel gezien, was volgens mij een porsche boxster van zijn vrouw

5 likes

Aka wat? 90k?

Wel leuk. Porsche is nog redelijk ‘ betaalbaar’als we dat tegen een nieuwe lambo of Ferrari zeggen

2 likes

Deze porsche had zo bruut geluid dus ik zou geen boxster grapjes meer maken

1 like

Valt ook niet te vergelijken natuurlijk. De Porsches die in die club meespelen zitten niet echt in de 90k grabbelton.

1 like

Eén woord: Subaru

I rest my case, M’lud

2 likes

Ik snap het niet, hij zou dus 13 k moeten zijn want dat is normaal voor een stalen horloge? Waarom is 500 eu of 3 k niet normaal voor een stalen horloge? De hype valt wel mee trouwens

4 likes

Huidige markt ongeveer 70/80k, 981 Boxster Gts

Yup :blonde_woman:

2 likes

Over die 500 eu of 3 K is een oeverloze discussie. Maar als je kijkt naar premium (High End merken) valt Czapec daar uiteraard onder. Dan ga ik hem maar eens vergelijken met een ander sporthorloge, de Rolex GMT Master 2, ook al vreselijk gehyped. De listprijs van deze Rolex is om en nabij de 10K. Los van het feit dat je deze alleen maar voor de hoofdprijs in het grijze circuit kan kopen, ook al idioot. Als de genoemde Czapec dan list 13 K mocht kosten is dat zelfs al enorm veel. Maar ze vragen 20 K, ook met een enorme wachttijd. Conclusie; 20 K is gewoon veel te veel.

1 like

Je denkt veel te beknopt @Joke. Je krijgt er ook een rubberen band bij!

4 likes

Vanuit die redenatie moet iemand die een vc overseas koopt ( 22 k list ) voor 39 k echt een ……

Edit rubber en leer erbij

1 like

Dat heb ik nou bij vrouwen. Al bij minder dan 30 btw.

3 likes

Klopt. Feitelijk is 10 K wel het maximum voor een stalen 3 wijzerig horloge van een premiummerk.

Moet je een keer mee doen met watches&girls gaan we heel de dag de theoretische prijzen bepalen van horloges als de wereld niet gek geworden was.

2 likes

Los van mijn betoog blijf ik hem prachtig vinden, ook met rubberen band.

Nee dat slaat nergens op 10 k voor een horloge van staal. Vraag maar om je heen

3 likes