Ik zie dat deze Czapek horloges meer dan 20.000 euro kosten? Is de kast van platina? Misschien moet ik ze eens in het echt bekijken, maar een Seiko Presage lijkt er mooier uit te zien…
Als je tegen de afwerking van de stalen banden van Patek kan dan komt het met een minimaal gelijkwaardige afwerking voor de helft van de prijs ook wel goed.
Die hierboven kost meer iets van 100.000
Ajjj
Ik kies dan, zonder dat ik de Czapek horloges heb gezien, voor de Seiko Presage. Ik zal ze eens gaan bekijken, maar ik snap de hype niet echt.
Zo zijn er hier wel meer, haha.
Overigens probeer ik hier het merk te helpen tegen de boze buitenwereld . We hadden een vaandeldrager in de vorm van @anon24919669EV maar die nam het niet zo nauw met mensen te vriend houden. Ik meestal wel.
En dat zeg je na bovenstaand horloge te hebben gezien? Ik heb deze ook in handen gehad. Mij te groot en ik durf niet zoveel geld uit te geven aan een relatief jong merk waar wss teveel afschrijving bij komt kijken. Vooral bij deze prijzen.
Maar dit horloge is gewoon geweldig mooi. In real life helemaal. Ik kan dan ook niet begrijpen waar jij aan denkt te kunnen zien dat een Seiko Presage mooier of beter is.
Da’s wel duidelijk.
De band van een 20k horloge die diegene nog niet in de handen heeft gehad vergelijken met een Seiko persage…
Vraagje: Toen ik jaren geleden de El primero kocht heb ik de vc overseas chrono om gehad. Tot nu toe toch wel de meest fijne stalen band die ik heb mogen passen. Hoe verhoudt de Czapek bracelet zich hiermee?
De hype? Zal zeker ook komen dat sommige horloge sites hier aandacht aan besteden. Mensen bepaalde merken moe zijn en zich dan hierop storten.
@tompj. Ik hoop niet dat Moritz de volgende hypie hypie word al is dat nog een prijsklasse hoger
Ik denk toch van niet en hoop het met je. Ik merk dat als een merk teveel gehyped wordt ik er minder belangstelling voor krijg.
Ook. Jij en lasteraar op een Poolse tandem zonder zadel.
Die mooie oude tijd. Parels voor de zwijnen.
Wanneer komt jouw Ckaspek Chetteke ?
Jawel als we samen een czapek om hebben
Ik vrees dat het niet mijn merk is qua design.
De geïntegreerde banden die ik zag zijn, voorzichtig gezegd, niet helemaal mijn goesting.
Daarbij duurder dan ik nu wil uitgeven (en ik zou veel te veel dingen moeten laten of moeten verkopen om zoveel fondsen vrij te maken).
Wel prachtige techniek en afwerking.
Ik had het desbetreffende horloge dat @diverman hierboven toonde dit weekend ook in handen:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat iedereen een czapek in zijn handen heeft gehad en ik als wachtende geen idee had dat er een czapek aanwezig was?
Adriaan droeg hem. Ding was niet te missen man.
Kwestie van gunnen denk ik.
Zo voel ik me ook bij de AD
Oke misschien mijn eigen schuld als ik met 30 mannen weg ben heb ik geen interesse in horloges