Czapek & Cie only

En het kost geen 9k he… voor dat geld mag je gewoon meer verwachten. Punt.

1 like

Volgens mij is dat pas horloge daar gewoon scheef.

1 like

Ik zou zorgen voor het beste horloge wat je hebt voor potentiële klanten.

1 like

Reijersen heeft ze niet. Was er 1 in de stickers binnen gekomen, een blauwe. En deze dus, maar die is eigenlijk al verkocht. Er worden er maar 400 gemaakt per jaar en zijn de komende 2 jaar uitverkocht.

1 like

Arme koper. Door dertig man beduimeld en nog crooked ook.

Agreed!

2 likes

🫣🫣

1 like

Zal wel meevallen, hij krijgt 10k in z’n handjes omdat ie eerste is. Dingen gaan ver boven list nu. Zal hem vast niet laten liggen.

Van Rolex Forums:

“I visited the Czapek boutique in Geneva last week and had a chance to try on the new Antarctique S. Lovely package. It had the updated bracelet and the connection to the case is drastically improved. The side to side movement has been completely eliminated and there is only a tiny give on the vertical axis. I was shocked at how good it was compared to my first gen Antarctique. The boutique staff said it will be even more solid after they get the new pins. Thats honestly pretty impressive at how quickly they reacted and fixed it.”

Oftewel een non-issue voor de toekomstige modellen. Ondanks dat sommige owners het juist comfortabel vinden zitten dat die endlink flexibel is omdat je pols en horloge continue in beweging zijn. Ik heb zelf liever dat hij er altijd mooi uit ziet :wink: dus ik zeg goede ontwikkeling.

De CEO leest ook mee in de forums en neemt user input serieus mee bij het verbeteren van de horloges. Tegen de tijd dat die van mij komt zijn we al tig upgrades verder :smile:

2 likes

Ik lees net dat je net zo goed een Tissot kan kopen, is dat niets voor je ?? :joy:

Grappige vergelijking.

Maar op zich is dat toch gewoon raar voor horloges in deze prijsklasse? Die moeten toch gewoon meteen helemaal goed zijn zodra ze de fabriek verlaten? Deze customer journey lijkt meer op iets van kickstarter o.i.d. :zipper_mouth_face:

3 likes

Dat is goed nieuws dan ik de kans groter dat als ik hem uitgeleverd krijg hij perfect en scherp is :muscle:zin in.

Plaatje voor de sfeer, niet de mijne wil geen 12

4 likes

vind het toch wel een heel dik horloge,maar moet wel idd helemaal kloppen
denk dat dat ook wel goed komt

1 like

Die heb ik al :smile: Maar ik ga die Czapek gebruiken als daily beater en de PRX voor special occasion :smile:

2 likes

Ik heb alleen een Overseas gehad in die prijsklasse en die had ook z’n issues (open springende quick adjustment, inaccurate movement). Een vriend kocht vorig jaar een Rolex bij de AD en daar zat een imperfectie op de dial. Moest hij weer maanden wachten totdat het gefixed was terwijl hij hem net een uur had. These things happen, zolang ze het maar beter maken. Ook de grote merken brengen continue verbeteringen aan hun modellen (pak maar een random model van die net gepresenteerd was en vergelijk die met hetzelfde model 2 jaar later ofzo dan zie je ook bijna altijd net iets tighter margins en andere wijzigingen).

Dus die Kickstarter vergelijking is een beetje overdreven vind je niet. Het is een prachtig horloge en alle owners zijn er super happy mee. Daarom zie je ze ook bijna nooit te koop staan. Dus de enige mensen die er echt problemen mee hebben zijn mensen die hem toch niet gaan kopen. Dus dat maakt dan eigenlijk ook niet zoveel uit :smile:

Ik vind alles aan het horloge mooi, maar als ik niet happy zou zijn met het horloge die ik uiteindelijk krijg voorgeschoteld om wat voor reden dan ook dan koop ik hem natuurlijk niet.

3 likes

Dit is wel de mooiste kleur denk ik

1 like

Ik denk er toch echt anders over. In mijn ogen is een incidentele productiefout iets anders dan een horloge lanceren dat op een aantal vlakken gewoon nog niet ‘af’ is. De imperfecties moet je er achter gesloten deuren uitwerken voordat je het product aankondigt.

2 likes

Lekkere foto

Ga ik toch bijna weer twijfelen over blauw of zalm…

3 likes

Rolex natuurlijk.

5 likes

Dat dus :grin:

3 likes