Wat, welke en waar....?

Ja, Submariner kun je echt vergeten, voor 5.000 Euries. Dus of wat extra fondsen vrijmaken of verder kijken.

Dit vind ik altijd zo’n dingetje. Voor mij zijn horloges een hobby. Dat mag wat geld kosten. Ik koop liever iets dat ik heel gaaf vind. ‘Investeren’ in horloges is zelden een goed idee. Koop gewoon het horloge dat jij het allermooist vindt. Dan zie je toch wel weer wat het opbrengt, als je het ooit weer zou willen verkopen?! Boeien, zeg ik. Als je het geld niet kunt missen, moet je er niet aan beginnen, denk ik dan.

Goed, dat gezegd hebbende; is een van deze übergave horloges misschien wat voor jou?

Succes met het vinden van jou perfecte horloge!

8 likes

Uiteindelijk wil je toch géén Tudor

1 like

Maar een Rolex!

Dat dan weer niet per se.

1 like

Tudor is voor nu wel de oplossing tenzij je de rest binnen 2 jaar bij elkaar spaard

1 like

Jij bent vandaag wel lekker lang net wakker :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Lekker een black bay kopen! Of een Pelagos, heb je die al eens bekeken?

Sowieso altijd even paar keer dingen passen!

1 like

Ben alweer dronken

2 likes

Met zo’n mooi budget niet over één nacht ijs gaan. Zoekmachines van de bekendste horloge sites en dealers gebruiken om te zien welke horloges, merken en modellen, er in jouw budget passen. Ik zou in elk geval ook kijken, naast Breitling, naar Tudor, Omega, Tag Heuer, Longines, IWC, etc. en in die volgorde. Rolex sub kun je vergeten of je moet rustig door sparen. Succes.

Tudor Black Bay zou ik kiezen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Niks mis mee.

Leuke korting bedingen en gewoon doen. :slightly_smiling_face::+1:

4 likes

Precies dit. Wat een gezwets over €5k en dan alleen maar met Breitling en een Sub op te proppen komen.

1 like

Grand Seiko SBGM OF SBGE als het een automaat moet zijn. Als het ook zo een prachtige 9F quartz van Seiko de SBGN serie mag zijn hou je misschien nog geld over voor een mooi ander horloge.

Bijvoorbeeld

1 like

Is dat bij jou ook het geval?

Alleen de cartier santos medium? Dan mag je die wel eens gaan kopen!
Zou jou niet verkeerd staan.

1 like

Wat is er mis met tudor ?

Yep mooie klok :+1::+1:

1 like

Je hebt een budget van 5 k, daar kan je best heel wat van kopen. Zou het rustig aan bekijken, veel topics lezen, regelmatig in het blauw kijken en af en toe een AD binnenstappen, wellicht heb je ineens een klik met een totaal ander horloge.

1 like

Of je kiest voor “niche”. Geen massaproduct :wink:
Van “the manufacturer of the worlds first automatic wristwatch”

4 likes

Vooral gaan passen en kijken. Het is toch echt persoonlijk…

Ik zat half jaar terug in zelfde hoek / budget te zoeken en ben op een Omega SMP 300 uitgekomen.

1 like

Nou, ik heb genoemd budget er min of meer voor over. En ik ben altijd verliefd geweest op de sub met date, maar die is flink gestegen.

De ocean vind ik ook bijzonder mooi. Ik ga eens jullie tips bekijken/googelen en op basis daarvan passen.

Alvast bedankt!!

1 like