Czapek & Cie only

Ik heb vroeger niet zo heel goed opgelet bij economie maar de conclusie zou dan toch moeten zijn dat 20k te weinig is gezien de vraag :man_shrugging:t2:

8 likes

Nee, afwerking ga ik niets over zeggen. Nooit in het echt gezien en op de plaatjes ziet dat er wel goed uit. Gaat mij echt om de afwijkende vorm van schakels.

Dat heb ik bij Breitling bijv ook met die schuine schakels, of Ebel met wave schakels. De bulletband van Omega vind ik dan wel weer tof ogen. Of 'ie comfortabel is, geen idee.

Jij denkt er te makkelijk over

1 like

Zoals een KLM meneer eens zei tijdens mijn college pricing; “ik baal ervan als ik zie dat alle stoelen vol zijn geboekt. Dat betekent dat ik te goedkoop was”.

Het liefst hield hij er eentje over.

2 likes

Confirm.

2 likes

Voor alle mensen op de wachtlijst, je horloge komt r aan :joy:

https://www.watchpro.com/czapek-cie-commits-to-increasing-production-from-300-to-almost-5000-watches-per-year/

Zonde.

1 like

Mooi :star_struck:

1 like

Hoe kun je in zo snel 16x meer gaan produceren?

1 like

Idd ‘geen klein merk meer’ zo al is 5000 stuks tov de grote merken die in de 4 tot 6 cijfers per jaar produceren nog niet veel…

Maar toch jammer. T lijkt wel of ze of t grote geld ruiken of de prijs omlaag gaat door de productie flink omhoog te schroeven mja dat laatste betwijfel ik :sweat_smile:

Extra 3D printer aanzetten ?? :crazy_face:

1 like

Opschalen jongheuu extra horloge machines aan💪

Investeerders hè. Doodsteek van zon merk

1 like

Mijn dochters zijn vóór!
Mits Ant🤮on of Fl🤮mming uit de speakâghs knalt

Maar ik dat er in Zwitserland geen horlogemakers meer te vinden waren…

Kwamen toch weer een heleboel beschikbaar? Of had ik weer niet opgelet?

1 like

Horlogemakers in stofjas met vingercondoompjes geen probleem. Tzijn operatoren van robots en machines waar n tekort aan is

1 like

:nauseated_face:. Helaas

Dat komt dan goed uit. Bij de Antartique maakt Czapek niks, ze zetten extern ingekochte onderdelen in elkaar tot een horloge.

1 like

Zoals jij het nu stelt is veel tekort door de bocht, en daar doe je Czapek geen recht mee. Maar dat was ook je bedoeling zeker?