Ik snap nu beetje de sunray brush op de kast, er is inderdaad een curve wat t ergens logischer maakt.
@deuxani ja 38,5 most def for the win voor jou
Ik snap nu beetje de sunray brush op de kast, er is inderdaad een curve wat t ergens logischer maakt.
@deuxani ja 38,5 most def for the win voor jou
Ik was ook echt verrast. En dan de S of de L?
Deze curve:
Zag je ook het verschil tussen deze en de nieuwe versies, ook degene van een aantal die al een nieuwe sky blue hadden uitgeleverd gekregen. Dat hele gedoe met die band aansluiting op de case is opgelost. Die donkerblauwe had nog de oude aansluiting.
De S
Klopt volledig er lagen meerdere met oude band aansluiting en nieuwere. Is opgelost.
Dresscode bij feestelijke openingen is “tenue de ville”. Dan draag je een pak, blauw of grijs, geen zwart.
Tot zover, fijn weekend
Reiss
Corneliani
Louboutin
Van Lier
Corneliani moet gewoon pakken maken, geen schoenen.
Voor tenue de ville, zwarte Engelse schoenen;
Van laag naar hoog;
Crockett & Jones
Church’s
Edward Green
John Lobb
Koop je uiteraard bij Shoes en Shirts in Maastricht. De reis waard
Nu weer over horloges 🫣
Je moet dragen wat bij je past. En dat is volledig in lijn met horloges.
Ik moet nog bekomen van de benzinekosten.
En verwacht me aan standaard 1 a 2 snelheidbekeuringen door die variabele snelheidlimieten in NL. Wie kan daar nu aan uit zeg?? Op elke kilometerpaal n andere limiet!??? En erger: andere limiet volgens uur van de dag
Gelukkig had @ray1981 nog wat representatiekosten binnenland nodig , thanks man. Tegenzet volgt
Ja klopt maar ik had je vertelt dat na 19:00 uur het landelijk limiet 150 km/per uur is dus terug geen zorgen👌
is ook een mooi horloge
Dat uitgerekend een Ree trakteerde op een hertenruggetje was helemaal in geen prijs uit te drukken. Dank nog @ray1981
Ik had interesse in deze. 38,5 is perfect en de plaat erg mooi. Maar als ik de foto’s zie, mis ik de scherpte van de lijnen die ik bij Audemars Piguet wel zie.
Da’s aardig van je John. Moet je wel eerst een paartje C&J’s kopen dus dat wordt een heel avontuur voor je.
Deze heeft toch ook een datum-complicatie?