Czapek & Cie only

Mooi dat Czapek&Cie de moeite doen om dit tot in de puntjes te verzorgen. Kunnen een hoop merken een voorbeeld aan nemen :ok_hand:t2:

Graag gedaan kerel. Leuk je gesproken te hebben. Volgende keer verloot ik een rattrapante.

Was inderdaad erg goed verzorgd en uitstekende “catering”. Die Place Vendôme Tourbillon de highlight. Briljant.

2 likes

Zoals gewoonlijk was het weer top geregeld bij Reijersen. Wat een gezellige avond.

We zijn allemaal hartelijk ontvangen en Adriaan deed nog een leuk ontvangstwoordje.

Hij vertelde wat leuke dingen over Czapek en had er voor gezorgd dat we in ieder geval voldoende leuke Czapeks konden bekijken.

Zoals iedereen die ooit bij Reijersen is geweest wel kan beamen, de gastronomie hebben ze daar erg hoog in het vaandel :drooling_face:. Zo ook gisteren, we werden overladen met erg lekkere en fancy hapjes.

Uiteraard ging dat ook gepaard met een (of meerdere) erg goed wijntje.

Wat ook erg tof was, is dat Reijersen Xavier (ceo van Czapek) heeft uitgenodigd om een verhaal te vertellen over Czapek, de plannen en hoe alles tot stand is gekomen.

Een van de leuke en interessante dingen was voor mij toch wel het nieuwe uurwerk. Wag een beauty.

Naast heerlijk eten en drinken waren er uiteraard ook genoeg horloges aanwezig. Wel erg mooi hoor :star_struck:

Ik wil Reijersen bedanken voor de fantastische avond en ik raad iedereen aan om eens een kijkje bij hen te nemen. De manier van zakendoen is echt geweldig. Ik ben overtuigd dat Reijersen (by far) de beste service in Nederland.

30 likes

Dat ziet eruit als een geslaagde salesmanager meeting!

Vraagje.
Waar halen jullie allemaal jullie schoenen?
Is er een dresscode voor dit soort gelegenheden?

En waarom is iedereen zijn gezicht geblurred , maar niet die van Adriaan?

Ow en deze mevrouw appte me net ( … dont ask )

Die wil ook graag een blurr net als de rest.

6 likes

Hehe. Flauw maar ik moest toch lachen.

1 like

Bijzonder, die man heeft drie benen :grinning:

4 likes

Mijn schoenen heb ik van Vinted. En je had ook moeten komen. Ben benieuwd wat je er van vindt in levende lijven. Bovendien zou je de hapjes kunnen waarderen.

1 like

Ik vind het een kei-leuk ding. Voor een ander.
Hapjes zien er wel goed uit!

los van wat je van het horloge vindt ( voor dat geld) is dit natuurlijk wel een klant- en merkbeleving die ik nog nergens gezien heb. kan me voorstellen dat het hele proces een feestje is en de kopers een erg goed gevoel geeft over het merk

1 like

Dammit, ik lees nu pas dit topic! Ik was er gisteravond ook, maar met niemand over HF gehad :smile: Geen idee wie wie was, maar een top avond was het sowieso. Geweldig geregeld door Reijersen en Czapek. Nog een uur met Xavier gesproken en een unreleased model alvast gepreordered :see_no_evil:

2 likes

En vergeet niet dat dit feestje is georganiseerd door Reijersen en niet Czapek zelf. Overigens krijg je dezelfde klantbeleving met werkelijk elk horloge dat je bij hen koopt.

3 likes

Ere wie ere toekomt, ik vind Reijersen echt een topwinkel. Daar kunnen veel juweliers die topmerken verkopen een puntje aan zuigen!!

2 likes

doen ze goed. is wel een keer een ritje waard dus.

1 like

Goed ik te horen. Ik ben wel toe aan een NA. Toch is langs gaan dan👍

1 like

Eindelijk de S versie in real life ervaren! Blij dat ik nu nog enthousiaster ben geworden over die keuze. Helemaal de chamfered edges doen het hem, naast de size natuurlijk.

En ook de zalm was in het echt zoveel mooier dan op de foto’s en videos. Nog een bevestiging dat ik bij mijn keuzes kan blijven :laughing:

Ik blijf dit de mooiste automatic movement vinden van een time only watch :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Leuk dan hebben we wel staan praten want die zalm was nog net niet voor jou gisteren, toch?

Edit voor de rest hier, die zalm was uitgeleverd gisteren avond👌

1 like

Deze is wel heel erg lekker hoor jeetje…

4 likes

Dat zou goed kunnen. Ik was er als laatste mee aan het spelen voordat ze hem gingen opbergen omdat hij inderdaad uitgeleverd zou worden aan iemand anders. Ik moet nog een jaartje wachten…

Ik moet zeggen dat die in het echt ook mooier was dan ik dacht. Het patroon op de dial is zo subtiel dat je het alleen in bepaald licht ziet, maar het toch altijd een gevoel van diepte geeft.

5 likes

Zag dit ook in een video op insta voorbijkomen bij Monochrome. Heel mooi gedaan.

1 like

Ik twijfel zo erg om toch voor deze te gaan.

2 likes