Geïnteresseerden kunnen Adriaan mailen!
Info@reijersenjuweliers.nl
Ah jammer. Ik ben dan verhinderd.
Ennn wie zijn er allemaal bij? Jij sowieso dus Mr_Broke. Het gaat mij helaas niet lukken, het tijdstip komt erg ongelukkig uit voor mij. Echt super jammer, maar er zullen wel weer mooie foto’s en video’s gemaakt worden
Vandaag de grote dag
Ik heb er zin in! Tot straks
Ik heb me laten vertellen dat niemand minder dan @Stifstaf er zal zijn om met zijn H.Moser het vuur aan de schenen van de heer de Roquemaurel te leggen. Spannend.
Is toch net goed voor een niet zo best afgewerkte band?
Geintje, komop nou.
Ja gezellig , altijd leuk naar mn Bovenste Beste Buurland te komen.
Land van tulpebollen en bromscooters en waar n “Kleine Beurt” gewoon klein onderhoud aan de wagen is
Waar enig niet alleen is en waar lekker niet persé over eten gaat
Was een bijzondere avond, gaaf om het ondernemersverhaal van Xavier uit eerste hand te mogen horen.
Ook leuk om weer wat HFers in het echt te hebben gezien!
Beter foto’s zullen wel volgen 🫠
Jammer dat ik derde op de lijst sta/stond voor een Salmon, maar lichtblauw doet het hem ook wel voor mij
Tof Niels! Ik vind die 38.5mm ook jou met je boomstammetjes het beste staan.
Ik heb de 38,5 niet omgehad. Er zaten te weinig schakels op die band om hem om mijn hand te krijgen. Either way, ik vind de 40+ al snel wat aan de grote kant ogen bij sommigen, en bovendien is de mooie(re) salmon alleen nog te krijgen in de ‘S’, wat er mede voor zorgt dat velen de kleinere overwegen. De grotere salmon is gelimiteerd op 99 stuks en al heel lang uitverkocht. Volgens mijnheer de Roquemaurel een grote fout geweest.
Ik begreep tussen neus en lippen door dat er ook wel wat supply chain issues zijn dus voorlopig moeten we het wellicht met de foto’s doen.
Het was overigens dik voor elkaar; de catering was echt next level. Bedankt alle aanwezigen en natuurlijk in het bijzonder Chet Baker.
“Would go again”.