Czapek & Cie only

Eeh. De klant die de verkoper iets gunt?

Of omgekeerd?

Adriaan is super lief en leuk hoor

hij leest mee :nerd_face:

3 likes

Ajj
Sorry Adriaan

1 like

Voor jou is sorry veeeel te laat hier

1 like

Allemaggies

cdd70969264c8b93f9d798414cc69808

download

10 likes

Al las hij niet mee, is het nog steeds een topvent

1 like

Het “best aardig” is een puur persoonlijke observatie na het horloge uitvoerig gezien te hebben. Ik vond het een tof horloge maar ik kreeg er geen “hebben, hebben” gevoel van. In dat kader vind ik een Royal Oak chrono, een nieuwe Rolex GMT of een Christiaan van der Klauw ook “best aardig”, het aankoop bedrag staat daar los van.

Het horloge voelt een stuk degelijker dan een 5711 of een 15202, die zijn vele malen duurder.
Voor die 23K krijg je een mooi afgewerkt horloge, een prachtig inhouse uurwerk en een prachtige plaat terug. Met de prijzen van tegenwoordig is het een prima prijs/kwaliteit propositie.

6 likes

Weet ik toch was een soort van grapje. Iedereen mag zijn mening geven over elk horloge, doe ik ook. Voor mij was de czapek niet VC mooi ( persoonlijk ) en sommige rolexen uit mijn collectie vind ik ook mooier. Echter de ontvangs bij adriaan, het huidige contact en bijzondere uitnodiging die ik heb gekregen maken het geheel compleet.

3 likes

Buy the seller he :ok_hand:t5:

Krijg er spontaan zin in

Jullie bestellers allemaal die lichtblauwe plaat zeker? Zou nu nog es t wit willen zien.
Zwart gezien in brussel en nu dat mooie donkerblauw met datumwiel in bijhorend kleur.

Heel lang zitten twijfelen tussen glacier blue en deep blue maar voor mijn huidige collectie aan te vullen gekozen voor glacier blue

1 like

Die witte kun je wellicht nog even passen bij Reijersen. Ik vond m erg mooi. Fonkelt flink en dat is goed.

1 like

Ingekocht movement bedoel je ipv inhouse
 maar wel mooi

1 like

Ja ik had het gezien op RF, zag er ook goed uit bij degenen die het hadden gedaan. Maar ik ga denk ik wel voor de shiny center links en dan de rubber band om hem te down dressen. En brushen kan ook achteraf nog had ik begrepen. Zoveel keuze opties!

Achteraf brushen heb ik met Adriaan besproken en hij dacht dat dat niet mooi zou worden - tenzij wellicht terug naar Czapek en helemaal uit elkaar, maar geen idee wat dat kost. Voor 1200 euro heb je ook een tweede band als je all-in wil gaan.

Dir valt best mee, kijkende naar 23k list.

1 like

Zeker dat doen! Past goed bij t geheel. No brainer.

1 like

Uitnodigingen voor de meet-up met Xavier de Roquemaurel zijn verstuurd. Zie uit naar volgende maand, top dat Adriaan dit regelt. Wordt vast een leuke avond.

Dat vind ik serieus een killer optie die ze daarmee aanbieden voor die prijs, heel erg keurig :+1:t2:

1 like

Voor de liefhebbers die zijn geĂŻnteresseerd om kennis te maken met Czapek en met juwelier Reijersen is er 24 november iets leuks.
Dan is er een etentje met juwelier Reijersen en niemand minder dan de ceo van Czapek is daar bij. Ik ben er in ieder geval bij en kijk er al naar uit!

11 likes

Moet daarvoor iets gedaan worden ?? (mail sturen oid)

1 like