Easylink van Rolex is gewoon het beste compromis. Onzichtbaar, klein en toch 0,5cm speling.
Etterbak:joy:
Niet bepaald onzichtbaar. Kijk die enorme clasp die je nodig hebt om m uit het zicht te houden. Ik vind dat Vacheron het dan nog het mooiste oplost. Dan heb je iig geen gaten. Maar goed: als het allemaal zo makkelijk zou zijn geweest had AP, Patek of idd een Moser het al lang gehad.
Dat klopt wel. Daarnaast de deep sea sluiting van rolex
Heb m zelf ook even mogen betasten zaterdag. Komt wel erg dicht bij zo die rammelband.
Wel een geinig ding verder
Valt wel mee hoor, heb die Czapek een redelijke tijd om mijn pols gehad ook. Kom ik hem eindelijk op de juiste maat om mijn pols dragen.
Op HF zullen we er weinig gaan zien verwacht ik
Trouwens - wist je dat je kunt kiezen voor de band met gepolijste delen of volledige brush? Je kunt dat nog bij in ontvangst nemen beslissen. Ik denk dat ik de geborstelde band neem, maar dat zien dus idd tzt. Jouw keuze zul je natuurlijk wat eerder moeten maken.
Staan er volgens mij wel een aantal in bestelling toch? @ray1981 en ik hebben er sowieso 1 in bestelling staan.
EDIT: of volledig sarcastisch? Leest wat lastig
blijft het wel speciaal
Des te beter. Het is geen Rolex of Royal Oak tenslotte. Maar er zijn natuurlijk genoeg fora waar andere soorten verzamelaars komen. Vaak gezelliger en leerzamer.
Ik heb er ook al een half jaar eentje in bestelling maar wanneer die komt? Ik heb werkelijk geen flauw idee. Misschien gun ik hem wel een ander. En dan heb ik het niet over Klaas Kramer.
Ik had m op negeren staan. Worked like a charm. Nu weet ik weer waarom
Ik zou graag een Czapek willen kopen, net als @ray1981 en @Bap ook omdat ik het Adriaan zo gun. Maar ik ben alleen bang dat als ik hem dan om de pols heb, ik aan Chet moeten denken en dan het horloge uit woede tegen de muur smijt.
Nou ik zit ook een beetje in het Czapek-schuitje maar ik vind vriend Chet ook niet echt de gedroomde vaandeldrager van het merk
Beste verkoper van horloges die ik de afgelopen 15 jaar ben tegengekomen. Hoge gunfactor ook.
Zo dan, wat een hoop persoonlijke haat hier.
Doe eens allemaal een beetje chill.
Ik heb deze zaterdag een tijdje omgehad en zo’n Czapek is best aardig.
De Moser vond ik een stukje mooier, maar dat is persoonlijk.
Leuk te lezen als ik 23 k er op kapot moet slaan, best aardig
Eeh. De klant die de verkoper iets gunt?
Of omgekeerd?