Maar daar krijgt men toch wel wat catering op de koop toe?
p.s. sorry Czapek liefhebbers, ik zal hier niet meer komen storen, veel plezier gewenst met uw keuze die niet aan mij besteed is
Maar daar krijgt men toch wel wat catering op de koop toe?
p.s. sorry Czapek liefhebbers, ik zal hier niet meer komen storen, veel plezier gewenst met uw keuze die niet aan mij besteed is
Koopje, is kwaliteit
Ik ga is bellen of ik hem kan omzetten naar 38.5
Goed om te horen allemaal! Een real life ervaring geeft toch altijd weer nieuwe inzichten. En mooie foto’s van jullie voor ons wachtenden
Ja mooie combo is dat! Ik kijk over een jaar wel hoe ik me dan voel Voor nu ga ik nog steeds voor zalm, maar ik zou ook zomaar tegen die tijd kunnen switchen naar jouw config.
Tja, jij piest ook net hoe de wind staat. Recht is recht en krom is krom. Een AP uurwerk kraak je af omdat t niet “in house” is, maar een rammelende band op een tigduizend kostend horloge moet men niet teveel over zeuren.
Da’s beetje selectief dan
Wat rkj dus zegt! Het valt niet uit de toon, prima band, gewoon mooi, had ik er hier niet over gelezen had er niet op gelet.
Het wordt steeds beroerder hier Nu is het al een rammelband. Nog even en men beweert hier dat je beter een PRX kan kopen voor dat geld.
Volgens mij is die bij Kramer te koop staat dezelfde als die zaterdag op de meeting aanwezig was.
Ik heb overigens al lang niets meer gehoord van Reijersen en de status van uitleveren etcetera. Ben benieuwd.
Dat was één van de horloges die vrijwel continu om de pols van de eigenaar bleef. Die lag niet als oud vuil op de tafels.
Sterker nog, ik kén iemand die jij kent die iemand kent die iemand kent die jij kent, waarvan jij zegt dat die hem vergeleek met een PRX.
En dan zegt Lucky Luke dat ik dement aan t worden ben. Nou, nog ff nie!
Juist! Is dan ook heel speciaal he. Hoort niet tussen al die rolexmeuk in de grabbelbakken. Ik mocht er ff mee naar buiten zelfs
Maar dus @JohnWick hij stond te klein voor je pols, en dat forceer je beter niet en je zou toch maar op 1 iets gelet hebben
Dat is de Micro afstelling die je met een knopje kunt bedienen. Hier staat ie op de maximale stand.
Ziet wel lelijk uit zo vind ik
Maar voor de rest vind ik het wel een heel mooi horloge
Patek gaat het nu ook doen.
Wat Rick zegt idd. Optisch niet perfect, maar wel heel handig bij dergelijke vlindersluitingen.
Dat komt omdat ie nog verkocht moest worden
Dan moeten er geen krasjes opkomen natuurlijk.
Zeer speciaal.
Niet zo negatief over Ckaspek. Dit is gewoon zeer speciaal.
Koop je toch gewoon een Royal Oak. Die heeft een briljante micro adjust. Of een Code vijf voor 12, met het gepatenteerde Odemaar quick change systeem. Voor innovatie en nieuwe dingen moet je gewoon niet bij de independents zijn, weten we allemaal.
ben niet negatief,maar als de band zover in de uiterste stand van de fijnafstelling staat vind ik het niet mooi
ook bij de VC overseas vind ik dit minder
is bij rolex mooier in de clasp
voor de rest vind ik het een heel gaaf horloge,ook de bracelet
Daar zeg je het. Zo n -steeds groter wordende- clasp is inderdaad praktischer maar voor zo een horloges minder mooi en breekt t geheel
VC en Czapek hebben tenminste iets. Hier is het: wie mooi wil zijn moet lijden 🥹
dat klopt vind de nieuwe clasp van de sub enz ook te groot maar dat de fijnafstelling er onzichtbaar in verwerkt zit is dan wel weer mooi
maar vind een stalen band zonder clasp ook veel mooier