Adriaan was er de laatste Watches and Wheels ook bij, super kerel inderdaad !
Kan mij een restaurant herinneren aldaar, met destijds een heel goede kok
Joia was de naam van het restaurant.
Wel bijzonder om te gaan eten met een horlogeverkoper.
Dat heet ‘een relatie opbouwen’. Meeste mensen denken dat als je geld uitgeeft bij een winkel je daarmee een relatie hebt opgebouwd. Dat is niet zo…
Een goed report hebben met een verkoper helpt enorm
Tsja dat doet normaliter een verkoper met de koper, alhier is het andersom?
Ik zie waarsch iets over het hoofd, en neem aan dat de verkoper de potentiele klant mee uit eten neemt.
Andersom kan toch ook? Ik nodig diegene ook uit om te gaan lunchen ergens. Ook als ik niks wil kopen.
Leuk! Een evenement volgende maand met de CEO. Heb er nu al zin in!
Hi Hendrik - Reijersen brengt horloges vaak samen met eten en drinken. Door samenwerking met restaurants, of als je er op bezoek gaat door je te verrassen met een plankje lekkere dingen en een glaasje. Gewoon gezellig. Ik stel die persoonlijke aanpak op prijs, het is heel anders zitten dan bij een Schaap op Gassan. Minder massa en gehaast maar tijd voor een leuk gesprek.
O.K., slim
Ik zag trouwens tussen de foto’s van de GTG een Antarctique zitten. @Bwatched, @Stifstaf, @RKJ, @BLROTBR, hoe was jullie ervaring ermee? Ben benieuwd
En in de tussentijd hier nog wat Instagram stuff:
En nog de 40,5 naast de 38,5:
Is er al één op HF?
Als diegene op HF zit, dan wel, maar denk het niet.
38 echt gewoon mooier!
Allereerst: supertof dat ie aanwezig was, stond hoog op mijn verlanglijst om eens om te doen. Was onder de indruk van het uurwerk, erg fraai gedaan. Kwaliteitsgevoel was oké, op dat gedeelte waar de band aan de kast komt na. Dat voelde een beetje goedkoop (terugkerend kritiekpunt ook). Voor de rest een erg mooi horloge!
Nee, de eigenaar niet op forum dacht ik.
Ik vond t n schitterend horloge. Sierlijk en glimmend. Mooi apart uurwerk ook.
Uiteraard ook es naar aansluiting band-kast gekeken, eigenaar leek er zich niet aan te storen, de “speling” eerder door de constructie van het bevestigingssysteem, enkel in het midden vast.
Mooie foto’s hoor. Ik vind dat gemiep over die band zo onzinnig inmiddels. Iedereen praat elkaar lekker makkelijk na - lijkt wel alsof men een stok zoekt om de young kid on the block te slaan. Maar goed, ik begrijp dat de flexibiliteit opgelost gaat worden. Daarna is ie af.
Keurig zeg. Heel mooi. Ook fraai die ice blue band bij die ice blue plaat. Ook zoals ik m in bestelling heb staan.
Omdat het zo vaak wordt gezegd ga je er ook een beetje naar zoeken, het viel me zelf mee. De rest van de band voelt ook gewoon echt prima. Het zou voor mij absoluut geen reden zijn om horloge niet te kopen, als ik m zou willen.
Hij staat al ff te koop bij Kramer.
Voor 40k+
Dus als er mensen helemaal verliefd zijn. Sla je slag
42,5k ja. Dat lijkt me ambitieus.