Czapek & Cie only

Is dat voor jou zo of hebben ze ‘uitlever’ problemen?

Dacht hier begrepen te hebben en niet hele topic gelezen dat uitlevering q 1/2 van dit jaar zou plaats vinden?

Ben ook wel benieuwd naar reacties van de overige leden die op de lijst staan.

Nee is een soort van slechte grap. Ik vernam vorige week dat de uitleveringen langzaam op gang komen. Dan maak ik meteen even van de gelegenheid gebruik om te melden dat ik mijn bestelling heb geannuleerd. Ik wil graag meer vintage horloges in de collectie en minder moderne horloge. Een czapek kopen gooit dat plan dan weer overhoop. Blijf het een mooi horloge vinden.

5 likes

🥹 verstandige keuze. Niemand wil zo’n ding.

5 likes

6 likes

Rare opmerking. Die horloges worden gewoon verkocht hoor. Dat jij er niet een wil of niet kan permiteren, wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt hè!

1 like

De Antarctique is hier altijd welkom :heart_eyes:

Het was met een knipoog naar Ray bedoeld, maar snap dat de opmerking zonder die kennis wat rauw overkomt en dat was niet zo bedoeld.
Er is altijd wel iemand die hem wil, dat snap ik.
Ik weet inmiddels ook wel wat lui die hem besteld hadden en na een presentatie ervan (waar ik zelf ook was) hem toch geannuleerd hebben.
Dat ik hem mij niet kan permitteren is een feit, maar ondanks dat vond ik het ook allemaal niet zo bijzonder. Begrijp mij niet verkeerd hoor, vond het best een fraai horloge.

2 likes

Hoop uitgegeven aan presentaties en etentjes. Dat hadden ze wel goed voor elkaar. Ik lees meer en meer die hem annuleren. Omdat het zo lang duurt of omdat het horloge simpelweg te duur is voor wat je krijgt?

2 likes

Ze hebben volgens mij echt meer bestellingen dan leveringen het komende jaar dus denk dat het wel meevalt.

1 like

Ah ok, inside joke, wist ik niet

1 like

8 likes

Prachtig, wat een schoonheid.
De tekst onder de wielen, ook bijzonder.

1 like

Toevallig of niet maar ik heb ook het besluit genomen om af te zien van de Antarctique. Een ‘note to self’ om voortaan niet meteen zo hard van stapel te lopen als iets nieuws zijn intrede doet.

Sinds ik bij die presentatie was geweest had ik twijfels, onder andere door de plons met geld, en zo’n horloge kopen met twijfels moet je m.i. nooit doen.

Ik moet zeggen dat het een stuk makkelijker zou zijn als er niet zo’n aardige groep mensen achter zou staan maar uiteindelijk moet dat niet de boventoon voeren.

Niels

3 likes

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook mooie horloges. Maar waarom geven mensen het makkelijker uit voor een Rolex of AP dan voor dit merk?

3 likes

Huh? U bent pas lid sinds 14 februari. Leg eens uit?

5 likes

Haha John wick op de schietstoel gelijk :wink::stuck_out_tongue:
Hij is nu tudor man, want hij hoeft niets te compenseren :muscle:t6::wink:

2 likes

Een en al liefde hier dus :slight_smile:

1 like

Ik heb sowieso respect voor liefhebbers die bereid zijn om langer dan een half jaar op een aanwinst te wachten. En kan de spijtoptanten alleen al om die reden wel begrijpen.

Noot: ik behoor tot de paupers die zich geen Chapek kan veroorloven. Ik heb het allemaal in stenen zitten.

Nare vent ben je, je verkoopt zeker :eyeglasses: die door andere worden gemaakt ( kleine handjes ) en jij doorverkoopt voor 4 x de inkoopprijs. Dan maak je mooie actie van 1 montuur betalen en 3 krijgen waar vervolgens voor honderden euros glas in moet. Ga je schamen als jij het echt bent.

1 like

Wat een sof wordt dit, is er uberhaupt nog iemand hier die wel zijn bestelling gaat afnemen, of kunnen we dit topic beter sluiten? Ik vind met name de chronograaf schitterend maar 30K is toch wat teveel van het goede.