Vet man. Waar kan ik bestellen?
Pas nou op met wat je zegt⦠Was je soms even vergeten dat horloges van boven de ā¬20k zijn vrijgesteld van commentaar? Je hebt er zeker niet met een loupe naar gekeken?
Die is wel heel geslaagd inderdaad! Elegante skeleton, past perfect in het ontwerp
Deze is echt heel mooi zeg! Wat toch een mooi merk.
Desalniettemin het enfant terrible van HF. Gelukkig is het merk heel populair onder internationale verzamelaars want als ze het van ons moesten hebben kon er wel een bord in de tuin
Vloeken in de kerk. Maar moest een beetje denken aan de second hour mandala. Microbrand uit Australiƫ
Deze is erg geslaagd he. Ik vind het helemaal cool dat de platina rotor ook gewoon zichtbaar is aan de voorkant. Vaak is bij een skeleton de rotor niet zichtbaar. Het blijft een prachtige movement.
Erg mooi. Fijn in balans.
Fantastische zeg! Mooie fotoās ook.
Ik denk dat dat wel meevalt. Er is een klein aantal leden dat het merk niks vindt en vrij vocaal is. Zo zijn er ook mensen die Rolex of AP niks vinden. Prima toch.
Ey !
Ik kom ook niet in de Seiko astron en G-shock topics zeuren he
Ik heb je collectie even niet helder⦠laat die klappers eens zien !!
Tsja wat zegt dat overā¦
Kijk, zowaar eens een skeleton waar de tijd ook nog echt afleesbaar is. Voor de rest ook een mooi horloge vind ik. Raak steeds meer gecharmeerd van het merk.
Koop dan
Je weet dat ik daar te arm voor ben
U zegt het heel netjes.
De Skeleton is bijzonder geslaagd.
Toch zou ik hem dan eerst naast die van Zenith willen zien voordat ik zou besluiten welke.
Puur hypothetisch hĆØ. Denk niet dat ik ooit zoān som neer kan leggen voor een horloge.
Maar wie weet, als de huizen straks weer lekker doorstijgen dankzij het (gebrek aan?) beleid van de wijzen in Den Haag,
Ik vind deze wijzerplaat echt grappig gemaakt. Het lijkt net of je op vakantie in ondiep zeewater staat en naar beneden kijkt. Zelfs de structuur van het zand is goed gelukt.
Desalniettemin is deze kleur voor mij persoonlijk wat āover the topā voor een horloge.
We noemen deze vanaf nu āhet pierenbadjeā.