Dit vind ik ook wat dubieus ondanks dat het ‘maar’ een render is.
Sommige GD’s zouden het als unworn beschrijven.
Het is in ieder geval unpolished:smiley:
Leuke horloges, maar de secondenwijzer steekt te ver uit aan de achterkant.
Komt op mij over als een soort tulpenmanie. Misschien denk ik er anders over als ik ze in het echt zie.
Het komt mij over als een kickstarter project.
Aan de ene kant mooie horloges. Aan de andere kant een product wat nog niet af is.
Ik zie elke keer maar meer varianten en kleurstellingen voorbij komen. Maar worden er eigenlijk wel horloges uitgeleverd, of is men drukker met etentjes?
Wat is dat toch met die etentjes? Je snapt toch dat wel dat als je klanten uitnodigt om kennis te maken met een product, en je hebt gastronomie hoog in het vaandel staan, dat je hen dan goed verzorgt? Men drijft de spot met Reijersen en gaan vervolgens kwijlend in de rij staan voor een Rolex bij een arrogante heks met slappe koffie uit kartonnen bekertjes. Het horloge kan zeker beter maar het hele eten van Reijersen belachelijk maken is niet terecht.
Amen! Zo hoor je potentiële klanten te behandelen. Doen ze gewoon goed
Doen ze zeker goed en zo hoort het eigenlijk ook gewoon in dit segment. Het gaat niet om een paar sokken die je aanschaft!
Maar aan de andere kant zegt het ook wel wat dat die Rolexjes nog steeds als warme broodjes gaan met die dozenschuivers. Die hebben kennelijk geen gastronomie nodig om horloges te verkopen.
Maar wel waardevast. Mocht dat niet het geval zijn zouden een hoop mensen geen Rolex kopen.
Hear hear. Is natuurlijk ook allemaal veel te pretentieus voor veel mensen, beetje luxe eten bij je aankoop van 25k. Wat denken ze wel niet!
Toen ik mijn auto kocht kreeg ik enkel een factuur… niets etentjes
Maar was ie wel 25k?
Je hebt niet veel auto meer voor dat bedrag dezer dagen. Het is zoals met horloges, het wordt allemaal gek duur 🫣
dat zie je verkeerd die denken dat wij hun nu in de watten moeten leggen omdat je wat van ze mag kopen
en dan bedoel ik niet de AD die dit merk vertegenwoordigd,dat vind ik heel tof om zo een merk te promoten
de bestelde artikelen zo snel mogelijk uitleveren is nog steeds het best.
Wat leesvoer over de ervaringen met een Antarctique.
Ehm… want high-end zijn alleen maar de sports watches van de grote 3, die meestal inderdaad niet verder komen dan 45 uur.
Elke beetje Grand Seiko of Rolex heeft 72 uur. Al decennia lang in het geval van Grand Seiko.