Czapek & Cie only

Heb jij gesnoven ofzo? Ik krijg nu al voor de derde keer een melding van een ander bericht, met een ander citaat met een strekking die mij volledig ontgaat.

1 like

Ajj.
Maar serieus.
Zijn er mensen die een Czaspek hebben afgenomen?

De youtube instructie is een stukje nazorg, maar je geheugen laat je in de steek merk ik.

Haha je hebt gelijk maar dat komt ook door dit werk en het bijbehorende topic. Je raakt er een beetje bedwelmd van.

1 like

Ik stel geen retorische vraag mensen.
Ben serieus

Ik ken ze niet

1 like

Lekker afschrijven en iedereen moeten uitleggen hoe je het uitspreekt en dat je toch echt een duur horloge om de pols hebt. Ik denk dat iedereen, tussen de praatjes en het dik doen door, toch liever een normaal merk koopt voor dat geld.

2 likes

Oké, dus het waren hier dus praatjes en dikdoenerij zeg jij? Ik denk eerder dat het merk eventjes wat momentum had, toen de hele horlogewereld sowieso momentum had. Het is nu morsdood.

1 like

Ajj

Inderdaad, dat is standaard hier op het forum.

1 like

Nerds zonder vriendin die bij pa en ma op zolder zitten weg te kwijnen maar gelukkig online the cool kid kunnen uithangen met een Submariner. :partying_face:

1 like

En jullie zijn zelf van een soort elitaire komaf ofzo?

2 likes

4 likes

Op afbetaling :muscle:

Alles om maar indruk te maken op een stel andere nerds op dit forum 🥹

2 likes

Leuk dat dit topic weer actief is. Jammer genoeg niet omdat iemand er daadwerkelijk 1 heeft.
Ontvang je nog wel eens een update over levering @JPM?

Nee ik ontvang al heel lang niets meer van Reijersen.

Het horloge niet, echter de catering was niet te versmaden :rofl:

2 likes

Maar waar gaat het fout dan bij dit merk ?
Sorry, ik ken het merk maar weet eigenlijk geen achtergronden die ervoor zorgen dat orders gecanceld / niet geleverd worden.

6 likes

“normaal merk” :slight_smile: