Het merk werd gehyped omdat de gevestigde merken in die prijscategorie even niet verkrijgbaar waren. De horlogemarkt is ondertussen ingezakt en mensen met een inschrijving hebben spijt.
Zit ik in de buurt?
Het merk werd gehyped omdat de gevestigde merken in die prijscategorie even niet verkrijgbaar waren. De horlogemarkt is ondertussen ingezakt en mensen met een inschrijving hebben spijt.
Zit ik in de buurt?
i dont know vond de horloges best gaaf, tis natuurlijk geen Rolex, waar je makkelijker mee kunt flipperen, maar vind het een sympathiek merk, alleen leveren duurtlang. Kreeg er onlangs een aangeboden telefonisch via Reijersen, echter had andere keuzes al gemaakt
Voor wie alsnog wil: https://www.chrono24.com/czapek/czapek-2023-antarctique-passage-de-drake-full-set--id29795577.htm
Gast ⦠119 euro verzendkosten !! (wel onder list)
Ach. Ritje naar Brussel stelt niks voor. Maak je er weekend van. Moet je m wel willen natuurlijk, want voor dit geld heb je dus ook een zilveren Overseas.
Doe mij de Overseas maar !
Of een PRX Powermatic 80 en wat kleingeld
Dan kun je er nog een dozijn CW XIIās bij nemen. Moet je wel dubbele kleuren willen hebben.
Via zān website zelfs onder de 20. Maar eens hoor, complete pakket + oneindige reeks limiteds en dealer-exclusives zorgen ervoor dat Czapek op zān tellen moet passen. Kan ook zomaar de verkeerde kant op vallen. En alleen een vrolijke CEO en een mooi uurwerk is niet voldoende.
Toch wel mn droom horloges die Czapeksā¦
hoop dat ik er ooit een kan bemachtigen.
Wat een leuk topic
Echt een koopje
Krijg je nog steeds zo een gratis lunch als je ook maar een beetje interesse toont in het merk?
Lijkt op de Timex S2!
En weer goedkoper geworden š„²
Als je de helft bied heb je da lillik ding ook. Ik bied niks iid geval
gratis lunch als je ook maar een beetje interesse toont in het merk?
Gratis inderdaad, je betaalt enkel voor het gezelschap.
Je weet toch.
Gratis inderdaad, je betaalt enkel voor het gezelschap.
Ik weet heel veel mensen waar ik minder graag mee lunch dan met Adriaan
Jongens
Ik kan best wat geduld opbrengen hoor.
Maar nu wil ik toch wel wat wristshots zien van alle NAās die zijn aangeschaft.
Al die etentjes met Adriaantje. Daar moet toch iets uit voorgekomen zijn⦠Toch?
Al die enthousiaste reacties en pre-orders.
Waar blijven de Czaspeks ?!
Ik vraag me af of er uberhaupt 1 exemplaar is op het forum. Veel kijken, kijken maar niet kopen.