Czapek & Cie only

Heel mooi zeg!

1 like

Mooi ding inderdaad. Merkwaardig dat er nieuwe modellen uitkomen terwijl bestaande modellen nog nergens uitgeleverd lijken te worden
 of ze worden niet verkocht
 Levertijd zal wel astronomisch zijn iig.

Ik ben natuurlijk terecht middelpunt van de spot met twee afbestelde Czapeks maar ik blijf het ontzettend mooi vinden. Het merk is hier op HF soms terecht soms onterecht flink te grazen genomen om hun pretentieuze positionering, maar die uurwerken zijn toch fantastisch? Qua afwerking van band en kast is er genoeg op aan te merken maar hoeveel andere merken stoppen er niet een generiek uurwerkje in en noemen het een dag?! Ik blijf een fan. Wat jij @Lucky-Luke ?

3 likes

:heart_eyes_cat:

ik vind het ook hele mooie horloges,heb nog nooit een in het echt gezien dus zou niks kunnen zeggen over afwerking etc
maar het model en uurwerk vind ik toch wel heel mooi

De catering schijnt heel goed geregeld te zijn :innocent:

Geen moneymakers hier, allemaal doorlopen aub

1 like

Schitterend horloge, schitterend uurwerk!

1 like

3 likes

Verzorgd door ‘de Burgermeester’ in Linschoten. Ik zal voor je horen of ze ook sondevoeding doen.

1 like

Jij ontpopt je steeds meer als het Forumzonnetje in huis. :thinking:
:lemon:

Jij had mij toch geblokkeerd?

Jij hebt als @SybrenAnne dit halve forum geruïneerd met je discriminerende, politieke gewauwel en wat niet (over het zonnetje in huis gesproken). Het is niet zo dat je dan gewoon even je naam kan veranderen zodat je je weer voor kan doen als de barmhartige samaritaan. @Hendrik is toevallig één van mijn grootste forumvrienden en we delen over en weer wel eens een steekje uit.

7 likes

Nu begrijp ik het z.g. bestellen van 2 horloges
Ik betaal gewoon als ik daar eet.

6 likes

One to rock, one to stock
 :wink:

Moest even Google, maar mooi :pray:

Komt die “spot” dan van mensen die zelf wel een Czapek hebben gekocht? Of van dappere toetsenbord-ridders?

3 likes

Beetje wat speldenprikjes omdat ik en enkele anderen Czapek een beetje hebben gepromoot. Als je dan vervolgens niet doet wat je predikt dan mag je best even middelpunt van de spot zijn toch :joy:

Zeker met de Antarctique zat er veel winstbejag en FOMO (is er een verschil?) onder de reserveringen en dat is nou eenmaal niet zo populair in deze hobby.

5 likes

Als ik dit topic en vooral het merk een beetje kan samenvatten vinden we over enkele tientallenjaren nog behoorlijk wat NOS modellen. Niet omdat iedereen er zo zuinig mee is maar meer omdat niemand ze koopt.

Ik vind het een fascinerende topic trouwens! Ik kwam deze vanmorgen voor het eerst tegen, natuurlijk niet al de berichten kunnen lezen vanaf de start maar wel geweldig leesvoer. Al ruim twee jaar lang zijn er een hoop lovende woorden over dit merk, ik zie een heerlijk lunch voorbij komen en zo af en toe een foto van nieuwe modellen waar sommige hf leden dan weer lyrisch over zijn! Maar na 2 jaar praten over dit merk, ruim 1400 berichten heb ik twee of drie daadwerkelijke eigenaren van dit merk horloge voorbij zien komen. Best bijzonder, zo’n succesvol topic over een minder succesvol horloge(merk)?

1 like

Do as I say, don’t do as I do. :zipper_mouth_face: Het is toch wel tekenend dat er niemand is op dit forum die een Czapek heeft. Dan klopt er dus iets niet aan de propositie die zij in de markt hebben gezet is mijn simpele conclusie. Ik vind die Cracovie echt een mooi ding, maar 43K listprice is buitensporig veel geld.

1 like

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt.

1 like