Czapek & Cie only

Ik had hem gewoon kunnen kopen destijds bij w en w

Je moest eens weten wat ik had kunnen kopen :rofl: Alleen heb ik het niet gedaan dus dat telt niet :see_no_evil:

1 like

Gaat over verkrijgbaarheid…op zich leuk contact met die gasten

Ik vind het een bizar slecht afgewerkt horloge voor die centen. En vind het bizar dat mensen het alsnog gewoon alsnog overwegen.

Wat kost dat ding ook alweer ?!

Dit ziet er wel goed uit :heart_eyes:

9 likes

Heel pijnlijk. :smiling_face_with_tear:

Met deze post kan het topic wel worden gesloten denk ik?

1 like

Misschien kan Ckaspek een eettentje beginnen. Dat loopt denk best goed.

8 likes

En zo zal de waarheid ergens in het midden liggen, in zwitserland heb ik andere dingen gezien , in positieve zin

@lasteraar Hier heb je natuurlijk gewoon gelijk, daar is geen speld tussen te krijgen.

Men zei destijds -want toen werd dit al benoemd- dat ze alle ‘flaws’ zouden meenemen en verbeteren. Geen idee hoe dat op dit moment is eigenlijk, ik heb nog nooit een 2024 gezien.

2 likes

Als je lowbalt lassie dan krijg je ook lowbal horloges​:joy::joy::joy:

Ik vermoed dat z’n 2-eïge tweelingbroer, de Twelve van Christopher Ward, beter is afgewerkt………

Echter, daarin zit natuurlijk een generiek uurwerk maar daar is het prijsverschil ook naar.

1 like

Wie was dat dan?? :joy: RLC zeker? :rofl: :raised_hands:

Ckaspek was niet aan het lowballen. Die deden upballen.

Nee een ander gerespecteerd forumlid.
Had alleen heel veel quotes verzameld. Maar zelf f-up met knippen en plakken. Geen zin om t overnieuw te doen.

Czapekski & Cietski, hahhaha … zó, was ff een afreageer-momentje. Ik kan nietb24/24 hrs serieus zijn, hoor. :star_struck::ghost::sunglasses:

nietb24/24 = niet 24/24

:rofl:

1 like

Ik ken 20/20 vision, 24/7 en 7-eleven, wat is 24/24?

1 like

Dat betekent 24 op 24 hours = 24/24 hrs.

• In Vlaanderen en Wallonië is deze manier van aanduiden gebruikelijk op borden, al dan niet verkeersborden :wink::sunglasses:

• Oók zo in la France, overigens. Het zal daarvandaan komen, denk ik. :smile::sunglasses:

Ik kijk meer Engelse/Amerikaanse tv dan Belgische, anders was ik misschien wel bekend met 24/24 ipv 24/7.

1 like

Dat geeft niets, hoor. Het is toeval, dat ik beide aanduidingen heb opgepikt in mijn leven:

• 24/7, bv. in de MacDonalds en/of Burger King

• 24/24 hrs open, bv. Walmart of Kohl’s stores

:heart_eyes::sunglasses: