Czapek & Cie only

Die is mooi man!

Clitstoffer Ward of Zaadplek? Wie zal het zeggen

Credit naar @Fate_Amenable_To_Change

Zwerft er überhaupt eentje rond op het forum? Of kennen mensen iemand met een Czapek?

Er moet toch wel degelijk een markt voor zijn….

1 like

Waarom haal je die

Er nu bij ?!

1 like

Heb 2 drakes gehad en geroutineerd na stilstaan, bleek dat brug constructie radar of zoiets het niet meer deed na extra doorvragen van mij!

1 like

Jammer om te horen. Vind het ontwerp en uurwerk van de antarctique passage de drake prachtig, maar heb ook de saga en beelden van lasteraar gelezen waarin de kwaliteit niet lijkt te voldoen aan de verwachtingen in dit prijssegment. Samen met jouw ervaring geeft dit ook geen vertrouwen dat de kinderziektes van dit model opgelost zijn.

Daarbij moet ik wel zeggen dat ik nog nooit een Czapek irl heb gezien, dus zelf oordelen kan ik nog niet.

2 likes

Als het op de foto al ruk is wordt het irl niet beter

1 like

Ok dit is wel tof

https://www.instagram.com/p/DOGcsbYjBrJ/?igsh=ampzcXYzb25sMmFt

Ja

2 likes

Mooi hè :smiling_face_with_three_hearts:

Wat een hype had dit merk hè.
Zoveel mensen die nu nog geïnteresseerd zijn.

Overweldigende reacties. Ckaspek blijft leven :fire::smiling_face_with_three_hearts:

#ckaspek4ever

4 likes

Mooi mooi. Ik vindt mooi

Toen ze nog boven list gingen, stonden alle groene jongens vooraan!
Jij had er ook één besteld toch?

Hell no.
Ik was vanaf dag 1 een hater

Waarom heeft die topic nog geen 5k reacties?

1 like

Ik vind deze nog steeds heel mooi.

3 likes

Ik vond de Czapek altijd mooi, maar wél veel te duur. Gehypede horloges zijn overigens altijd veel te duur. Er is toch zoveel anders moois waar je veel meer horloge voor hetzelfde geld krijgt?:wink:

Uiteindelijk koop je ze voor jezelf, zeker als het enige platform waar je het normaal gesproken op deelt je uitlacht.

14 likes

Gast! Wat heb ik jou aangedaan? Ik ben het hier zelfs met je eens. :rofl::rofl::melting_face: Nu moet ik huilen in mijn tequila.

Behalve dan die chronograaf die @Hubertje noemde. Die is tof.

Mwoah, uitlachen gaat ver. Mijn smaak is het niet, want ik ben nooit op de geïntegreerde bandwagon gesprongen, maar het is tenminste een keuze waar je niet dood mee wordt gegooid, en het zit verder mooi in elkaar.

Wijzerplaten kunnen ze zeker.

2 likes

Prachtig!

Czapek Mount Erebus Chameleon one out of 18.

Echt erg blij mee, ondanks een aantal pessimistische reacties hierboven :wink:

Ik was in Madrid en daar stonden ze ook tussen de Brequets, Rolex etc

Deze uit Oudewater en wederom topservice. Met Czapek manufactuur contact gehouden en ze hielden mij op de hoogte van de productie.

Afwerking geweldig en echt voor mij een grailwatch.

21 likes

Heel erg mooi horloge. Proficiat en draag hem in goed gezondheid :handshake:

1 like