Czapek & Cie only

En de geweldige catering aldaar :innocent:

1 like

Rustig hier, niemand?

Nee joh, die hype is weer gaan liggen. Iedereen staat nu op de wachtlijst voor een Land-Dweller.

2 likes

Kijk das een gagarendeerde moneymaker en zodoende mooi. Hier is veel speculatie over de mooiheid terwijl er evenveel speculaties zitten in de restwaarde. Conclusie: ……

Hee, is dat nou een Chris Ward?

Ik zal er niet voor in de rij staan. Die broer van Czapek maakte ooit een mooi prototype van een Seconde Morte, maar ik heb verder geen beleving bij het merk, en vind de wijzers van dit verhaal matig, de wijzerplaat gimmicky en ongewenst transparant. Eerlijk is eerlijk, ik zie ook liever minder bruggen in een uurwerk. Een mooie driekwarts-plaat heeft m’n sterke voorkeur.

Kast en uurwerk verder mooi hoor, en micro rotors zijn altijd leuk, maar warm of koud word ik er niet van. 38 bij 11mm zijn mooie maten voor zoiets. Dat wel.

Het hele verhaal voelt in deze iteratie als “meh”, en ik zou liever een versie van dit horloge zien met een mooi afgewerkte driekwartsbrug en bijvoorbeeld een Grand Feu emaille wijzerplaat. Dan mag de kleine seconde zelfs off center blijven staan.

Ik dacht dat hype er alleen was rond de Antarctique, een klein tijdje?

1 like

Klopt, stonden 1200 bestellingen op uit waarvan later 1300 geannuleerd.

Liep ook helemaal vol met Rolex fannboys dat was echt het begin van het einde🤣

5 likes

Haha dit wordt echt een alinea van mijn in-memoriam.

3 likes

[quote=“JPM, post:1582, topic:389314”]
Haha dit wordt echt een alinea van mijn in-memoriam.
[/quote

Weet je nog dat ik je romantisch mee uit eten had genomen?

Was nog iemand bij

IMG_4573

1 like

Oke wel weer heel bruut

1 like

[quote=“ray1981, post:1583, topic:389314, full:true”]

Uiteraard. Voor even verandere Oudewater in Woodstock. Geen parkeerplek te vinden was er dan.

3 likes

Volgens mij is Czapek een sof 1e klasse.
Volgens mij bestaan ze alleen bij Reijersen en op internet.

Of heb ik t mis?

Waarom Ckaspek als je Christoffel Ward hebt

Voor 4500,-
Met betere afwerking.
Zonder hapjes.

7 likes

Hee, die groene meteoriet mocht er écht wel wezen hoor in het echt.

Beetje zonde dat de band blijkbaar gedragen was tijdens een lokaal kampioenschap baksteenslingeren. Voor een horloge dat sowieso al ruim boven z’n prijsklasse probeert mee te spelen was dat een grote dikke ongepoetste bekraste misser.

7 likes

Wauw die band aan de 12u kant is wel echt schandalig.
Dat je hem zo te koop durft te zetten.

Wel echt een mooie wijzerplaat.

Dat was op een beurs dus deze was wel bedoeld om vaak gepast te worden (als ze je waardig vonden tenminste), maar ja, triest. En het was erger dan de foto toont.

1 like

Ja prachtig
Die maken B merken ook en vragen 900 euro voor een horloge.
Wat kosten deze ook alweer?

1 like

En op Chrono24 onder list :rofl:

:rofl: