De kriebels…wie kent ze niet En ik heb er toch al weer een tijdje last van…
De grote terugkerende vraag…zal ik mijn Damasko DA46 weg doen en iets anders ervoor in de plaats aanschaffen? Voorkeur gaat daarbij momenteel wel uit naar een andere flieger/pilot. Het is flink wikken&wegen…ben steeds weer beetje bang dat ik achteraf spijt ga krijgen als ik mijn Damasko weg doe. Maar tegelijkertijd merk ik ben wel weer toe aan iets nieuws/anders…
Een vervangende flieger…bijvoorbeeld de Laco Kiel (in de sale bij Bensontrade)…
Ben erg benieuwd wat jullie vinden/denken… of ???
Alvast bedankt voor jullie input…het wordt zeer gewaardeerd!
Ik vind het een slechte ruil. Heel mooi horloge, die Damasko. Maar we zijn nu eenmaal flipperaars. Maar ik vind die Laco wel een beetje een minder gelukte IWC kloon. Wat dacht je dan van een Sinn?
Uitstekend idee, echt een van de betere van de laatste tijd…[quote=“daffie, post:1, topic:103547”]
Voorkeur gaat daarbij momenteel wel uit naar een andere flieger/pilot
[/quote]
Nog zo’n goed plan! Maar dan iets met een verhaal erbij of zo…
Zeker waar…ik moet echter wel een beetje schipperen qua financien, dus ernaast aanschaffen vind ik momenteel iets te krapjes. Misschien nog even wachten en dan actie nemen…maar wachten blijft een lastig begrip voor mij
Maar het opsturen naar Damasko staat mij tegen. Wil het liefst zo min mogelijk met hun customer service van doen hebben, als ik het even kan voorkomen. Ik heb een aantal flinke horror verhalen gelezen, waarbij Damasko m.i. zeer slecht uit de bus komt. Plus ik ben het horloge gewoonweg veel te lang kwijt…
De algemene consensus lijkt te zijn de DA46 niet wegdoen. (op 1 persoon na…kuch @Victor70 )
Goed…peinzen&piekeren dan maar weer…
Dank allemaal voor de waardevolle input zover Ik heb er helemaal niets aan maar goed…