Da46 > ....?

Sorry voor het ‘leedvermaak’…kon het niet laten :blush:

1 like

Doe toch weg dat ding

3 likes

:joy:

Ik zie een ruil aankomen :wink:

1 like

Nope…wordt 'm niet. Hint : monocontrol. Maar dan nog…men is er nog niet over uit…

2 likes

Als ie voor dat geld weg gaat, vind ik het ook wel interessant. :smiley:

Check mijn gezocht topic… :wink:

Ja snap ik maar bedoel ook opleg erbij natuurlijk :wink:

1 like

Pa en zoon Damasko? :sweat_smile:

2 likes

:joy: Dat had inderdaad zomaar gekund.

1 like

De Damasko vind ik erg mooi. Mocht je wat anders willen, zou ik dat doen in een duurder segment. Mocht je in dezelfde prijsklasse gaan zoeken zeg ik:

1 like

Goed punt…gaat mee in de overweging.

:+1:

1 like

De Damasko zeker niet wegdoen voor de Laco. Damasko is zoooo veel mooier en beter.

De genoemde Damasko Flieger is behoorlijk gaaf. Misschien jezelf afvragen of je liever een draaiende bezel of chrono functie heb?

En die Hanhart trouwens… wauw! :thumbsup: mocht je voor een chrono gaan dan is die wel super zeg. Hetzelfde straatje maar toch heel anders dan de Damasko

1 like

Thx. Chrono niet per se, maar mag wel. Tja Damasko zit qua techniek wel op een hoog niveau…zeker gezien de prijs.

De Hanhart? Grmbl… :confounded:

Haha ligt dat wat gevoellig? :smiley:

Dan gewoon je Damasko houden, geen straf toch?!
Je wil vast even de bevestiging dat ie waanzinnig is. Nou dat is ie zeker :thumbsup: :wink:

1 like

:joy: :+1:

Heb flink getwijfeld over de Hanhart…vandaar. Is een bijzonder horloge en je ziet m niet vaak…erg origineel model. Maar ben een beetje bang dat de rode pusher me kan gaan irriteren op den duur. Verder heel erg gaaf!

Nee de DA46 behouden is zeer zeker geen straf. Maar ja je weet hoe dat gaat…lentekriebels! (sinds eind vorig jaar :grin:)

2 likes

Juuup, ik leef ook met de illusie dat ik iets mooiers/beters heb gezien dan m’n Sinn… :smiley:

2 likes

Nah…godsonmogelijk! :wink:

2 likes
2 likes
1 like
1 like