Haha…goed man, lekker uit de oude doos
Dit moet je doen. Gewoon een paar dagen in de maand een SKX om. Je wil gewoon buiten de deur eten. Moet je doen. Lekker snacken. Of een Stowa. Of een Squale. Een vintage horloge. En als je steeds wat courants hebt, en in de aanbieding cq gebruikt koopt kun je in de loop van de tijd upgraden. Die Damasko is ideaal als daily.
Ja prima advies inderdaad. Ik denk dat het die manier moet worden. De Damasko behouden en later een tweede horloge erbij kopen zodat er afwisseling is en alles fris&fruitig blijft
Moet ik maar geduld hebben en gewoon rustig even blijven genieten van mijn DA46. En daar zit uiteraard geen enkel probleem…
Leuk dat de input van mede HF-ers toch weer voldoende extra gewicht in de strijd gooit tbv een goede afweging / beslissing
De Damasko eruit … gewoon weg ermee … verschrikkelijk horloge
En … ik zal mijn goed hart tonen en hem van je overnemen, … tenminste als je me wat extra euro’s toestopt om mijn psy te metalen moest ik zelfmoordneigingen krijgen van die gele secondewijzer
Alle gekheid op een stokje … gewoon houden die prachtklok
… ga je anders eeuwig spijt van hebben. Trust me … been there … done that …
Wat een gekke vent ben je toch
Hebben…houden…niet meer over nadenken.
(ik ga m’n best doen)
Ik zou hem te koop zetten, en dan alvast mijn DA45 kopen.
Maar ken het probleem, wil ook gewoon wat anders. Maar dat onverwoestbare staal is wel echt ideaal, en daarom weet ik nu al dat ik er spijt van ga krijgen( verkoop DA45).
Hee. Je moet gewoon wat coole dingen doen met je Damasko, niet alleen maar naar snooker kijken met een glas bier. Beetje bonden.
Klussen:
fietstochtje:
Met de Cessna op pad:

Wereldreisje:

Met de heli op pad:
(van: http://english.cntv.cn/program/program/chinainsight/20121229/109205.shtml
, China Insight 12/29/2012 Pilots and Pandas:Women?s Work CCTV News - CNTV English, I saw on TV One of only 2 Female emergency rescue Pilot in China is wearing a Damasko DA36 black, Quite cool and amazing.)
Gave Skyway, vroeger aan fietscrossen gedaan?
Are you nuts?
Niet verkopen. Ga je denk ik spijt van krijgen. Ik zou ook voor een extra horloge gaan.
Al kan het natuurlijk zo zijn dat je het horloge zat bent. In that case… Sterkte met de beslissing…
Gr.Wander
Thx. Nee ben de Damasko zeer zekers niet zat maar het kriebelt…
Ok ok…I hear ya
Maaruh…‘bonden’ doe jij dus in de kelder met diverse dikke en dunne pijpen?
Dude, wtf…
Het blijft een geweldige film…al is die scene wellicht iets té