daffie

Tja… wat valt er over David @daffie nou nog toe te voegen aan de lofzang die wij in dit topic over hem lezen… ? :wink:

Nou, dát zal ik hier dan nog eens haarfijn uit de doeken doen! David is een absolute TOPPER, als verkoper én als horlogeforumlid! :+1::relaxed: Altijd een plezier om zaken mee te doen, altijd goed en altijd top!

Drie dagen terug heb ik mijn oude Waltham zakhorloge van David terug mogen kopen. Vanochtend bezorgd, bomvrij ingepakt! En zo is dat! :sunglasses:

Dank David!

2 likes

Eerste deal met @daffie gedaan. Voor herhaling vatbaar en een leuke persoonlijke kennismaking! Gelukkig drink ik 's middags geen koffie :wink:

3 likes

Weer een hele prettige deal gemaakt met @daffie.

Liep toch weer even anders voor wat betreft het ruildeel. Zelden meegemaakt dat er een keuze is. Was erg leuk en verhelderend.

Bedankt David! Gezellig om te bomen over onze hobby!

4 likes

Boek verkocht aan Daffie. Goede snelle communicatie, fijn om zaken mee te doen. Bedankt!

2 likes

Van David het Oris boek gekocht. Helemaal blij mee. Snel verzonden en goed zorgvuldig verpakt in 3 rollen keukenpapier! Daar houden we van! Highly recommended :+1:

2 likes

Bandje overgenomen van @daffie. Ik kan mij alleen maar aansluiten bij hetgeen hierboven al is gezegd. Prima deal, prima verkoper :+1:t2:

1 like

Mooi blik beits van @Daffie gekocht.

Of had hij iets van mij gekocht? Of was het iemand anders? Wat ik wel weet, is dat het wederom een prima deal was. Tot de volgende David! :+1:

2 likes

:joy: Koekebakker :+1:

2 likes

Één van David zijn impuls aankopen overgenomen :grin: Vlotte communicatie en horloge was zeer goed verpakt! @daffie bedankt en tot de volgende keer! :call_me_hand:t2:

2 likes

Nomos verkocht aan Daffie, snelle duidelijke communicatie en voor ik het wist was het geld al onderweg en het horloge richting hem :+1:t2:

Aanrader en tot de volgende deal want die zal er zeker nog eens komen :sweat_smile:

3 likes

Bovenstaande nomos overgenomen van David. Zoals altijd een prettig contact, snelle en solide verzending, kortom een waardig HF lid

2 likes

Mooie horlogedoos overgenomen van @daffie Goede communicatie.
Supersnelle verzending.
Helemaal top!

1 like

Horloge verkocht aan @daffie. Prettige communicatie, snelle betaling, gewoon een prima deal, zoals het hoort.

Nogmaals dank, David

1 like

@daffie heeft een bandje van me overgenomen. Prettige communicatie en vlot betaald. Helemaal top!

1 like

Zojuist weer een bandje binnengekregen van David (@daffie). Alles vlot en snel geregeld.

Bedankt weer!

1 like

Super snelle deal gemaakt met @daffie en alles naar wens…horloge opgestuurd voordat het geld binnen was !

Topper en zeker voor herhaling vatbaar :+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan @daffie en dat was een uitstekende ervaring. Echte liefhebber met goede feedback en snelle response.

Duidelijke communicatie ook nadat de deal was beklonken. Helemaal top :+1:

2 likes

Prima deal gesloten, nette en snelle afhandeling.
Aanbevolen.

2 likes

Vanavond een hypermoderne Citizen van @daffie overgenomen en weer erg in m’n nopjes. Allereerst over de gastvrije ontvangst en gezelligheid en daarnaast over het horloge. Nogmaals dank David en anytime again! :ok_hand:

5 likes

Supermooie Oris 65 bracelet aan @daffie verkocht.
Alles prima geregeld met David!
Betaling :moneybag: communicatie :envelope_with_arrow: …alles top :smiley::+1:
Alleen ik zie dat onze meesterflipperaar de band al weer heeft opgestuurd naar een andere liefhebber voordat ik hier een review kon schrijven :joy:

3 likes