daffie

:joy:

1 like

ā€¦ :zipper_mouth_face:

Geen woorden voor deze wederom vlekkeloze vliegensvlugge flipperdeal! Begint zo langzamerhand een gewoonte te worden, en ik zeg dat het goed is.
Thanks @daffie!

3 likes

Onlangs Daffie zijn Oris 65 overgenomen. Ondanks dat het afstand doen hem duidelijk aan het hart ging, heeft hij de Oris goed verpakt en snel verzonden. Aanrader om zaken mee te doen maar dat blijkt ook wel uit de voorgaande commentaren :+1:

2 likes

Top ervaring met David. Mag elke dag van de week een horloge bij mij kopen :wink:

3 likes

Afgezien van een boek, had ik met @daffie nog niet veel gedeald. Maar na een maand en 63 PBā€™s ben ik bezweken onder de druk: David loopt nu te pronken met een mooie GS! :grinning: super aardige vent en forummer in hart en nieren :+1:

2 likes

Geweldige deal gemaakt met @daffie waarbij hij zeker ook denkt aan zijn medeforum leden! David bedankt voor de snelle deal, goede verpakking, snelle verzending en tot slot leuke en fijne communicatie! Zou zeker weer een deal met David maken! En hoop hem ooit in het echt te mogen ontmoeten.

1 like

Hier opnieuw een prima deal gemaakt met @daffie. Een van de meest betrouwbare leden op dit forum.

2 likes

Snelle deal met David @daffie gemaakt rond mijn Hamilton Pan-Europ.
Communicatie was prettig en snel, evenals de betaling.

Bedankt, David.:+1:

2 likes

David @daffie heeft een bandje van mij gekocht. Super snel en vriendelijk gecommuniceerd en betaald, zeker een van de toppers op het forum.

Tot de volgende keer, Matthijs

1 like

Na zware onderhandelingen heb ik toch uiteindelijk mijn Damasko aan @daffie weten te slijten.

Een heel weekend lang heb ik hem lekker gemaakt met diverse mooie fotoā€™s, waaronder ook van de Damasko. Uiteindelijk ging David overstag en betaalde keurig en snel het overeengekomen bedrag.

David is een topper, kun je prima zaken mee doen! Veel plezier met je Damasko David, ik ga er vanavond nog Ć©Ć©n laatste keer mee in bad zodat hij lekker schoon bij je aankomt! (Zoals beloofd ga ik Old Spice shampoo gebruiken)

Groetjes!

10 likes

Het was een zware bevalling inderdaad mede door de superslome communicatie (tjaā€¦Zuiden heh) en het gezeur om geld steeds weer. Maar als ik een veegje ontdek dan ga ik op zeker eur 50 terug vragenā€¦dan weet je het alvast! The way I rollā€¦

Maaruhā€¦ff zonder gekheidā€¦ :joy: Leuke deal met Walter gemaakt. Gezellig appen en uiteindelijk de koop rond gemaakt. Alles dus zoals het hoortā€¦ik had niet anders verwacht van deze forum topper. Thx man :+1:

2 likes

De communie met @daffie verliep van mijn kant niet geheel vlekkeloos in verband met een iets wilder dan gepland weekend in Keulen.

Vandaag deze Pan Europ ontvangen. Paar kleine gebruikssporen, maar dat was te verwachten. Het horloge was goed verpakt en gaf nog mooi de juiste tijd aan; een fijn detail.

Dankjewel en tot de volgende keer!

1 like

Vandaag een kadootje van @daffie mogen ontvangen. Zes heerlijke stukken Spaanse zeep.

Bedankt David! Ook alvast namens de damesā€¦ :wink:

1 like

Youbet Ide :+1:

Ik kreeg klachten van jouw damesā€¦:laughing:

2 likes

Na (snelle en) prettige communicatie een band van David overgenomen. Dank voor de fijne afhandeling @daffie!

2 likes

Afgelopen week een damasko buckle geruild voor een lekker bandje, zou zo weer zaken doen met @daffie!
Bedankt voor de band, en veel plezier met je bucklešŸ‘

1 like

vandaag na een prima deal, horloge overgenomen
prima duidelijke snelle communicatieā€¦
aanrader
@daffie bedankt :+1:

2 likes

Thx Joost :+1:

1 like

Mij Oris verkocht aan @daffie. Snelle deal, vlotte communicatie en heldere afspraken. Aanrader :+1:

2 likes

Prachtige Ko band van @daffie overgenomen voor een vriendenprijsje. David bedanktā€¦ ik zeg t niet snel maar: ā€˜gy bent de besteā€™ :kissing_heart: ā€¦ Groetjes :smiley::+1:

2 likes