daffie

Voor de derde keer een deal gemaakt met @daffie en wederom is alles zeer soepel verlopen. Heldere communicatie en verzending. Veel plezier van(inmiddels weer) jouw Oris :+1:

2 likes

Van onze “Damasko, GS en Oris”-forumdealer @daffie een 65 overgenomen.
Perfecte overdracht: goed verpakt, vlotte communicatie, eerlijke prijs! Aanrader :+1: :smile:

1 like

Bandje van de Damasko overgenomen van @daffie en zoals het heurt.
Communicatie en verzending allemaal :+1:

Een aanrader :+1:

1 like

Bandje gekocht van Daffie, prima verkoper, netjes verpakt ontvangen. :+1:

1 like

Vertrouwde Damasko van @daffie overgenomen, gaat snel en makkelijk, meteen even gezellig bijgepraat👊

1 like

Hi,

Damasko band van @daffie overgenomen. Super communicatie en meer dan voortreffelijke afhandeling. Band was keurig verpakt en bijzonder snel bij het PostNL punt afgegeven zodat ik de band de volgende dag al kan gaan gebruiken. Blij! Lijkt me dan ook een inkopper dan ik graag een volgende keer weer zaken met @daffie doe, aanrader!

Groet, Vincent

2 likes

Op een lommerrijke locatie deze deal weer omgedraaid. Heen of weer geen probleem met deze toffe forummer. Tot de volgende keer @daffie :+1:

1 like

Het mag als geen verassing komen, maar een super Damasko deal met @daffie gedaan! Prachtig horloge, goed gesprek en een soepele deal! Zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

Jij ook al. Hier ook een prima deal met @daffie/David. Ik had ivm vakantie wat leveringswensen, was allemaal geen probleem. Top​:+1::+1:

1 like

Grand Seiko van Daffie overgenomen, enthousiast en vriendelijke liefhebber. Ben erg blij met het horloge!

Aanrader

6 likes

Citizen verkocht aan Daffie. Vriendelijk en duidelijk een liefhebber van horloges. Zeker voor herhaling vatbaar. :+1:

1 like

Dankjewel Tom. :+1:

1 like

Citizen weer gekocht ván @daffie, zo snel kan het gaan!
Communicatie is zeer prettig en alles is vlug geregeld. Voor herhaling vatbaar :+1:

1 like

Bandje overgenomen van David @daffie. Deal verliep prima en netjes verzonden in bubbelenvelop. Top, dank David :+1:

1 like

Horloge (Tudor Black Bay Blue) verkocht aan David (@daffie).

Bij hem thuis persoonlijk afgehandeld, gezellig gekletst over horloges en aanverwante zaken.
Tijdens het geanimeerde gesprek werd de betaling verricht.

David is een sympathiek en enthousiast forumlid! :+1:

David, veel plezier met je nieuwe aanwinst! :wink:

4 likes

Gister een prachtige Tudor Black Bay Blue van David ( @daffie ) overgenomen. Prettige communicatie en ook bij het ophalen voelde het vertrouwd!

David nogmaals bedankt! :grin::+1:

2 likes

Mooie G-Shock (DW-5735D-1BER 35th Anniversary) gekocht van daffie. Heel vlotte afhandeling, horloge zoals beschreven en goed verpakt ontvangen :+1:

2 likes

Naar het gezegde van een groot artiest:

images(3)

Want onze David heeft geheel belangeloos een dingeske opgestuurd wat ik graag wou hebben. Waarvoor hulde. Bedankt @daffie !

2 likes

Graag gedaan Dennis.

:+1:

2 likes

Horloge verkocht aan @daffie, niet de eerste keer, zal ook niet de laatste keer zijn vermoed ik. Het is prima zaken doen met David.

1 like