daffie

Weer een ruil/koop met David gedaan en zoals vaker gezegd een aanrader. Ik de moeite genomen om een eind te rijden en gezellig zitten lullen over de hobby, uiteindelijk zeer tevreden naar huid gereden. Niet de 1ste keer en zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Weer een soepele afwikkeling en wat mij betreft voor herhaling vatbaar :+1:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Het is prettig zaken doen met David! Alles snel geregeld en zonder enig ongerief een catch&release Hamilton overgenomen.
Volgens mij moet ik vaker met hem zakendoen, zo te zien gelijke polsmaat :wink:

:+1::+1::+1:

2 likes

Nu andersom een horloge overgenomen van David, @daffie. Was weer snel geregeld, goede communicatie en met een big smile weer huiswaarts!

Bedankt David en tot de volgende keer!!!

2 likes

Enkele dagen geleden heb ik een BB Heritage verkocht aan David, @daffie.
Na onze uitgebreide en prettige communicatie was de deal zeer snel rond gemaakt.
David houdt zijn woord, een vertrouwd HF-lid!

Nogmaals dank David. Immer wieder :ok_hand:t2:

3 likes

Deze ochtend om 8h de auto ingestapt en een paar uur richting het Noorden gebold naar @daffie. Nog geen seconde spijt van de deal! Prima en zeer vlotte communicatie, pracht van een klok en zeer gezellige ontvangst! Laat maar iets weten wanneer je volgende keer nog iets te koop hebt David!

3 likes

Horloge verkocht aan @daffie. Communicatie goed, leuk gesprek, supergezellige vent. Zeker betrouwbaar. Aanrader.

2 likes

Vandaag wederom, in korte tijd, een deal met David a.k.a. @daffie had. Dit keer een wisselde een prachtige Pelagos LHD :heart_eyes: van eigenaar.
De deal voltrok zich dit keer niet per post maar persoonlijk op een locatie in Almelo. Een flink stuk rijden voor David maar bijzonder gewaardeerd!

Onder het genot van een kop koffie bijzonder genoten van ons (te korte) gesprek. Wat een ongelooflijke enthausiaste liefhebber is deze man!
Nogmaals héél veel plezier gewenst met de Pelagos… volgende keer bij jou! Dat heb ik er zeker voor over :grin:!

1 like

Was zeker zeer geslaagd Roel! :+1: Dankjewel. Volgende keer bij mij…deal. :coffee:

1 like

Een mooie deal met David (@daffie) gesloten: vlot, eerlijk en vooral heel prettig contact :ok_hand:t2:

Horloge ook zoals beschreven (nieuwstaat) en perfect verpakt.

Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!

1 like

Zoals al meerdere malen weer een deal gedaan met David en zoals altijd een eerlijke, snelle deal en geld was gelijk overgemaakt en pakketje was binnen 24uur op bestemming.

Alleen maar voor herhaling vatbaar :ok_hand:t2:

1 like

Damasko overgenomen van David.

Dat ging erg snel, <24 uur om de pols.
Zag er ook nog eens perfect uit , en was top verpakt.
Was erg vriendelijk
:slight_smile:

1 like

Een keer zaken gedaan met de welbekende @daffie :wink:
Prettige communicatie door duidelijk en snel te reageren. Betalen binnen no-time na betalingsverzoek.
What can i say: aanrader :blush:

1 like

Breitling vandaag binnengekregen van @daffie. Bomb proof verpakt en erg leuk contact gehad. Topper :+1:

1 like

Wederom benaderd door @daffie voor een ruil (zoveelste keer) en wederom een super eerlijke, snelle en perfecte deal…TOP kerel :ok_hand:t2:

3 likes

Vandaag op gepaste afstand mogen knuffelen met @daffie en dat is mij zeer goed bevallen.
Op deze wijze is gebruikt kopen minstens zo leuk als nieuw.
Dikke vette aanrader. Heel fijne en vlotte communicatie, ik hou ervan.

mijn held van de dag!

NA 2020 goal om de pols. BB58 game plan

1 like

Wederom gezellig contact met David :slight_smile: Een leuke deal gemaakt en een bandje overgenomen.
Supersnel verzonden en ook zeer goed verpakt. Bedankt!
Aanrader :+1:

Edit:
Oh en een ‘ervaringen met…’ topic met 116 recensies! Indrukwekkend! :grin: :+1:

1 like

Vandaag een (semi-)spontane deal met @daffie gesloten en gelijk maar daad bij woord gevoegd en het horloge gaan halen.
David heeft overduidelijk veel liefde en interesse voor/in horloges, en met hem was het even gezellig kletsen en prima zaken doen. Zeker een aanrader voor een volgende transactie.

@daffie bedankt! :+1:

1 like

Zojuist mijn GS aan @daffie overgedragen en het was weer een erg gezellige deal :ok_hand:. Het was weer perfect zaken doen en het zal vast niet de laatste keer zijn! :sunglasses:

1 like

Gisteren van Daffie een Pelagos LHD overgenomen, een fijne ervaring en goede deal!

Zijn advertentie voor de Pelagos deed me twijfelen of ik niet toch voor mijn ultime toolwatch moest gaan (ik had m’n zinnen al gezet op de no 2 op mijn lijstje). Gister ochtend contact gezocht en omdat ik een vrije dag had en hij thuis werkte gelijk 's middags afgesproken.

Vooraf fijne en duidelijke communicatie over en weer, beiden helemaal eens. Dan weet je weer waarom je op het forum wil kopen/verkopen en niet op MP!

Horloge voldeed aan omschrijving en alle verwachtingen. Omdat we het al eens waren was de deal snel beklonken en geregeld. Corona-proof, de gezelligheid moeten we bij een volgende gelegenheid inhalen.

Daffie en HF bedankt!

3 likes

Vanmiddag warm ontvangen door @daffie en zijn GS overgenomen. Zeker een aanrader :+1:

2 likes