daffie

Een supersnelle en fijne deal met @daffie. Volledig in lijn met alle reacties hier: absolute aanrader, fijne HF-er.

1 like

Vandaag mijn Formex Essence Leggera verkocht aan @daffie . Helemaal eens met de bovenstaande reviewers. Fijne kerel, betrouwbaar en gezellig. Aanrader en tot de volgende graag!

Ik zei hatsikidee, hij zei hatseflats en toen lag de Blancpain x Swatch bij hem om de pols : iets met scheet en zucht :smiley:

2 likes

Zo ging het idd :joy: En zo hoort het ook. Thx kerel :+1:

2 likes

Horloge overgenomen van Daffie, snelle reactie & verzending. Zeker een aanrader!

1 like

net weer een tracking code gekregen van @daffie na een kloeke Dibs op een nieuwe aanwinst van hem. Ja, dat gaat altijd wel goed met hem!

2 likes

Prima deal met David gemaakt! Eigenlijk zoals het hoort een aanrader. Graag tot de volgende deal.

1 like

Afgelopen week een Damasko van @daffie mogen overnemen.

Snelle deal en goed verpakt/ verzonden.
Was weer top :ok_hand:t2:

1 like

Na al meermaals gezellig contact gehad te hebben met @daffie nu dan ook onze eerste transactie :+1:t2: contact als altijd vlot en vriendelijk dus helemaal :ok_hand:t2:

1 like

leuke flieger van @daffie overgenomen, top gozer gewoon!

1 like

149 replies verder :grin:

Ook hier fijn zaken doen met David @daffie , prettig contact en snelle afhandeling.
Enthousiast en vriendelijk lid die binnenkort op expeditie gaat :sweat_smile:

1 like

Horloge van David @daffie overgenomen. Niks toe te voegen aan dit topic. Helemaal top :muscle:

1 like

Zeer prettige ervaring met @daffie bij de verkoop van een horloge. Hij was er snel bij en binnen een paar minuten hadden we een mooie deal gemaakt. Vriendelijke en fijne communicatie. Aanrader!

1 like

Ik heb een lekkere Citizen duiker van daffie gekocht. Een in mijn ogen redelijk bod gedaan, werd meteen door hem geaccepteerd en door mij betaald.
Een dag later zat het op de post en de omschrijving van het horloge was spot-on.

Het was fijn zakendoen met @daffie

1 like

Vandaag voor de eerste keer zaken gedaan met David @daffie.
Onderhandeling ging snel en de betaling nog sneller.

Voor herhaling vatbaar! Veel plezier van de Astron :v:

1 like

@daffie heeft mijn roze Tsuyosa overgenomen. Mooi bod, deal snel gesloten, meteen betaald. Helemaal top!

1 like

David kocht deze week een leuke horloge net voor mijn neus weg
 hù vervelend!

Toen maar een gezocht topic geplaatst waarop David reageerde. Mocht het toch niet helemaal in zn straatje passen, dan mocht ik ‘m wel overnemen.

Vandaag berichtje gekregen, hij mocht weg! :grin:
In nog geen 5 minuten de deal gesloten, betaald en de track&trace al binnen!

Bedankt David! :star_struck:

2 likes

Top Boris. Jij ook bedankt. Ook fijn dat een verkoop gewoon eens snel en makkelijk verloopt. Works both ways. :+1:

1 like

Een paar weken later gaat een transactie de andere kant op; daffie biedt realistisch en reageert Ă©n betaalt snel.

Dus ook als verkoper krijgt @daffie een tien met een griffel

1 like