Mooie, schone horlogeband gekocht bij @daffie . Hij moet op een of andere manier weten dat ik een carriere bij de EOD ambieer, want het was bombproof verpakt.
Goede, snelle, duidelijke communicatie en vliegensvlugge verzending.
Mooie, schone horlogeband gekocht bij @daffie . Hij moet op een of andere manier weten dat ik een carriere bij de EOD ambieer, want het was bombproof verpakt.
Goede, snelle, duidelijke communicatie en vliegensvlugge verzending.
Net een bandje gekocht bij Daffie. Goede prijs, snelle en heldere communicatie en quasi meteen verstuurd. Fantastische service!
@daffie en ik blijven elkaar maar horloges opsturen. Nu was ik aan de beurt om een tikkie te betalen en een horloge in ontvangst te nemen.
Eerlijke prijs, duidelijke omschrijving en supergoed verpakt zelfde dag verzonden.
Het wordt een herhaling van zetten zo, maar bedankt weer
@daffie David heeft van mij een horloge overgenomen.
Snelle aankoop en betaling en een hele fijne communicatie.
Veel plezier met je NA!
Alweer een hele poos geleden een timegrapher gekocht van @daffie
Fijn om hobbyzaken mee te doen
Een snelle en fijne deal met @daffie.
Zoals verwacht, gezien alle bovenstaande reacties hier.
Horloge is als nieuw en is supersnel en ābomvrij verpaktā verstuurd.
Bedankt David!
Gisteren een prettige deal met David afgerond.
Leuk gesprek , prettig contact. Helemaal goed!
Veel plezier ermee David!
Vanmiddag afgesproken met David (@daffie) nadat we elkaar al jaren lang via HF hebben verveeld met gechat over Snooker, onze levensverhalen en wat dies meer zij. David is een ontzettend leuke en aardige, betrouwbare gozer! Ik heb een Squale van hem overgenomen en dat was een vlotte en faire deal. Ik kan David dan ook van harte aanbevelen! Vijf sterren uit vijf ā¦
Tot de volgende David en nemen we er even een drankje bij!
Ditto Remcoā¦absoluut!
Zojuist een prachtige Squale binnengekregen. Overgenomen van @daffie. Helemaal in topstaat. Precies zoals door David beschreven.
Met Daffie kun je goed zaken doen. Fijne communicatie, snel verstuurd, nette prijs. Helemaal top.