Dag allemaal

M’n vader is er ook naar op zoek bij zijn contacten bij Seiko. Tot dusver dus alleen de stalen band weten te vinden, maar die bevalt hem minder dan die je noemt. Mocht hij iets vinden dan zal ik je tippen :+1:

1 like

@Zirx @Ojjz
T staat verder een beetje los van het forum natuurlijk, maar ik werk onder de alias Don Slizerone. Op Instagram staat wel een leuk overzicht denk ik.

5 likes

Dank @Jozeph voor de moeite in ieder geval

1 like

@Jurk @TomHagen
‘Battle’ komt zo competitief over :slightly_smiling_face:, maar ik ga zeker even kijken! Vind het altijd mooi om te zien wat andere maken

1 like

Poaah, serieus account zeg. Hele toffe stijl :fist_right:t3::boom::fist_left:t3:

2 likes

Eens! Kijk maar eens op Insta: Jurk_Originals
En hier is het topic van het HF Café, de strip over het forum…

Heel tof!!! Echt een mooie stijl. :ok_hand::sunglasses:

1 like

Welkom hier.

1 like

:wave:

1 like

Van harte welkom Friso!
Leuk geschreven intro!

1 like

Welkom.
Dank om je te melden. Fraaie en gevarieerde horloge verzameling.

Leuk die 404.
Peugeot’s waren een deeltje van mijn jeugd.

Ooit achterin een 304 Fourgonnette gezeten.
Ooit achterin een 305 Fourgonnette gezeten.
Vaak achterin geplooid gezeten in de 304 Cabrio van mijn pa.
Mijn opa had een gefortuneerde kennis die reed met 504 Cabrio.
10 jaar terug in een 504 taxi gezeten in Egypte.
Mijn eerste korte rit in een Peugeot was als 8-jarige in een 404. Het geluid van zowel de benzine- en de dieselmotoren is heel kenmerkend, en mij heel bekend.
38 jaar na het behalen van mijn rijbewijs heb ik voor het eerst een Peugeot gekocht. Een e-2008.

2 likes

Welkom hier

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum. Leuk om je verhaal te lezen.

1 like

Welkom, Friso en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Hallo Friso en welkom op dit leuke forum. Je hebt al een leuke collectie bij elkaar.
Die seiko heb ik ook jaren gehad. Het is de snp005, hij is ook origineel geleverd op de stalen band maar dan is het de snp001. Overigens vond ik de leren band niet heel erg fijn dragen. Ik heb hem op een hirsch modena gezet, ik denk zelfs dat je de vouwsluiting gewoon kan overzetten.
Het horloge is in ieder geval te leuk om niet te dragen.

Geen battle. :ok_hand:
Een warm welkom… van de ene tekenaar naar de andere… alstu! Als respect voor wat je maakt. :pray:t2:

9 likes

@Jurk

Heeel tof! :fire: dankjewel hiervoor! Dat is een heel mooi welkom :pray:

1 like

Welkom! Enjoy

1 like

Welkom, veel plezier op dit mooie forum!

1 like

Van harte welkom hier!

1 like

Welkom!

1 like