Is dit nou een horlogeforum? of een viva praatgroepje?
Allereerst van harte met je horloge , schitterend.
Ik denk dat alles over jullie reis wel besproken is en iedereen zijn mening wel gegeven heeft, maar ik hoor niemand over de veiligheid van naja ik denk dat jullie wel weten wie ik bedoel .
Je hoeft nu echt geen raket geleerde te zijn om te weten wie ( voornaam, achternaam, werk, woonplaats) er een klok draagt van 17k+ om zijn pols , denk er een beetje om je weet niet wie er mee leest en mensen doen gekke dingen voor geld. Ik bedoel dit oprecht goed maar alles word hier besproken en dat lijkt me niet veilig.
die ie thuis laat tijdens het bieren
je bent me net voor
brrrr
I like! de viva!
Tjonge! Deze maakt wel wat los hier, al 205 antwoorden.
Ik vind 'm prachtig, ik durf er niet eens van te dromen.
Dichterbij dan een Alpha-atje met een Chinees erin ben ik niet gekomen.
Hij is je gegund.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik heb een keer een pizza met m’n vader opgehaald bij de pizzeria een paar straten verder. Jaren later hebben we het daar nog steeds regelmatig over.
Heel mooi verhaal!
Super om te lezen hoe je er voor gaat ( samen met ff oudeheer dus)
Al zou het een middenklasserhorloge geweest zijn, met dit verhaal verdien je een ‘like’
Hoe bevalt ie nou Jeroen??
Ghehe, deze rosegouden heeft plaatsgemaakt voor een volledig witgouden Daytona, die op zijn beurt weer heeft plaatsgemaakt voor een Patek Philippe Aquanaut, die niet al te lang geleden weer is verkocht om een toekomstige lange backpackreis te financieren. Heb naar mijn mening nog steeds zeer leuke horloges. Moet eerlijk bekennen dat ik ze wel een beetje mis, maar niet bijster veel meer dan andere ex-horloges van mij.
Ik weet nog een vooraanstaand LID
Dat is High Level Flipperen Jeroen, om uiteindelijk te gaan voor de reis of a lifetime. Mooi ! Wel een apart verstevigd zakje in de backpack vrij houden voor de horloges die je onderweg tegen komt
Oké een jaar was wel erg optimistisch van me
Rest de vraag: Wat gaat er om als je op reis gaat?
Een condoom, waarschijnlijk😉